Hotel Columbia Beach Resort Village Suites

• Sauna
Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Columbia Beach Resort Village Suites

• 9Miriam17-07-2008

Uitstekend (rustig) top hotel!

Wij zijn net terug uit Cyprus en hebben genoten van dit hotel. Kennen Cyprus goed en dit is zeker 1 van de beste hotels. Er komt een prettig publiek en je hebt nooit het gevoel dat het vol is. In het weekend is het beduidend drukker met vooral lokale gasten uit Nicosia. In de buurt (100m) kan je uitstekend en beduidend goedkoper eten. Eten en drinken in het hotel is erg duur (koffie 5 euro, broodjes/wraps 14 euro, frisdrank 3,5 euro, water 2,5 euro). Eigenlijk overpriced. Was aanbevolen als familie hotel maar dat hebben wij niet zo ervaren. Speeltuintje viel erg tegen (plastic toestellen voor 2-jarigen, die bloedheet werden). Kids club alleen Engels en Grieks sprekend, stelde ook niet veel voor. Kinderzwembad daarentegen super. Strand (veel stenen, zeewier) viel ook tegen. Geef het daarom geen 10 maar wel een dikke 9.

Familie

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan
      • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
      • BalsportenSquash