Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°20°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Columbia Beach Resort Village Suites voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Columbia Beach Resort Village Suites in het Nederlands

onvoorstelbaar goed

Marc VdSompel
28-8-2010

we waren voor een weekje rust en wat een rust het geheel ligt wat hoger gelegen en gaat in etages toe tot aan het strand rustig gelegen beetje naast Pissouri (Pissouri Jetty) mensen die eveneens aanwezig waren, waren eveneens rustig, alhoewel families en kinderen aanwezig, bleef het niettemin rustig. als ik dan één minpunt moet aanhalen, dan moet ik een groepje Engelsen aanhalen die er 3 dagen op seminarie verbleven, die in het zwembad aan de bar aldaar gulzig dronken (zuipten) en rookten in het zwembad. behoudens dit enkele moment was er geen ander moment dat de rust verstoren kon. Elk personeelslid laat je genieten en is erop uit om je het comfort te geven wat je wil, al wat je vraagt proberen ze te voldoen. Het eten heeft toch een relatief beperkte kaart, maar als je ze iets vraagt klaar te maken wat niet op de kaart staat, wordt hieraan getracht eveneens te voldoen. Zeker een aanrader voor eenieder die rust zoekt

Gereisd Met partner in augustus 2010

Netjes, knus en sfeervol

I
12-9-2009

Wij zaten in het Beachhotel (4 sterren), ligt direct naast het resort. Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Kamers zijn netjes en schoon. Wij hadden kamer met zijzeezicht en dat was prima.

Ontbijt was goed, al hadden we het wat luxer verwacht (verse fruitsalade bestond bijna alleen maar uit appels en meloen). Lunch is top. Lekker en veel! Diner is ook prima. Je kunt a la carte bestellen, maar er is ook het buffet. In Pissouri beach zelf zijn nog ongeveer 5 restaurantjes waar je prima en relatief goedkoop kunt eten. Minpuntje: de zwerfkatten die (ook in het hotel!) aan je tafel staan te bedelen. En soms kan het in het restaurant van het hotel druk zijn; reserveren kan dus handig zijn.

Zwembad: heerlijk, wel wat klein. We hebben een paar keer voor het strand moeten kiezen omdat aan het zwembad geen plek meer was. Strand is ook prima: goede ligbedden, lekker windje. Wel kiezels en keien.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

ronduit schitterend ! uitstekende ligging, prachtig zicht

t +r
19-9-2007

ronduit schitterend ! uitstekende ligging, prachtig panoramisch zicht op zee, onvergetelijke zonsondergangen - om nooit meer te vergeten en zeer moeilijk te evenaren

Gereisd Met partner in juni 2007

Isropa

Net terug van een rustgevende vakantie in dit resort met %

Wim Leuven
3-3-2007

Net terug van een rustgevende vakantie in dit resort met fantastische ligging en zicht. Alhoewel het weer in deze periode van het jaar niet 100 % super is biedt het hotel voldoende mogelijkheden om te relaxen in hun binnenbad met sauna, jacuzzi, gym en wellnes. Eten in dyonisios restaurant is van de hoogste kwalititeit die ik ooit in een vakantiehotel heb gevonden. Half pension betekent iedere avond genieten van een 5 gangen keuze menu met bediening aan tafel welk aan het beste toprestaurant bij ons kan tippen. Ontbijt in buffetvorm is heel uitgebreid en de kok staat klaar om aan uw bijkomende wensen tegemoet te komen. We logeerden in een suite met lateraal zeezicht. Kamer is subliem qua oppervlakte (45 m²) en inrichting. Gezien het hotel slechts voor 25 % vol zat in deze periode was het extreem rustig en dat was onze bedoeling. Dit resort is m.i. niet geschikt voor kinderen. Het ligt heel afgelegen wat de rust bevordert. Wie houdt van uitstappen zoekt best een huurauto. Zeker terug !

Gereisd Met partner in februari 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia Beach Resort Village Suites in Pissouri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia Beach Resort Village Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.