Hotel Pefkos

KinderhotelWeer vandaag28°22°
6,8

5 reviews over Hotel Pefkos in het Nederlands

Prima hotel!jammer van de locatie

Janine
3-8-2011

Mooie ruime kamers met koelkast en gratis airco.Ontbijt was prima,zelfs broodjes!(in andere hotels alleen toast)We dachten even naar het strand te lopen,maar langs een niet aantrekkerlijke route langs vervallen huizen en rommel. Uiteindelijk kwamen we aan bij een kiezelstrandje waar we gelijk weer rechtsomkeer hebben gemaakt. Veel rommel in het water. Kortom prima hotel,maar omgeving is niks

Gereisd Met partner in juni 2011

Uitstekend hotel in onaantrekkelijke buurt

Martin
30-6-2011

Keurige, ruime kamers en een goede schone badkamer. Airco gratis. Zeer vriendelijk personeel dat bereid was om veel informatie te geven. Diner was ook goed te doen. Zwembad met bar aan de voorkant. Helaas is de buurt en de omgeving van het hotel weinig florrisant. Na een flink stukje lopen langs een erg deprimerende route kom je aan de "old harbour", welke tijdens ons verblijf een enorme bouwput bleek te zijn. De KEO brouwerij bleek dit jaar geen tour aan te bieden vanwege renovatie, en lopen naar de "touristic area" was eigenlijk niet te doen. Onze huurauto wilde ik het chaotische (asociale) verkeer niet aandoen, maar er rijden genoeg taxi's welke luid toeterend hun beschikbaarheid aanprijzen en ons voor een euro of 6 ter plekke brachten. Tip: steakhouse Funamo op 200 meter achter het hotel heeft terecht internationale faam. Met westerse prijzen (80 euro/2 pers) is het naar Cypriotische maatstaven erg duur, maar het is beslist de moeite waard!

Gereisd Met partner in juni 2011

goed middenklasse hotel

sillebil
8-8-2010

Hotel is redelijk modern met satteliet tv. Kamers best ruim. Schoonmaken zou hier wat beter kunnen!

Het ontbijt is standaard en erg minimaal.

Het hotel ligt erg ver van het centrum. Lopend is het eigenlijk niet te doen. Gelukkig hadden wij een huurauto.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nette kamers

Paula
26-10-2009

Wij waren hier 2 nachten tijdens onze "fly drive" Hiervoor voldoet het hotel prima . Het ontbijt was simpel maar voldoende , met een heerlijk warm eitje . Naar het centrum was het inderdaad vervelend lopen , maar een taxi kost 6 euro .

Gereisd Met partner in oktober 2009

beroerde locatie

trijnie
12-10-2009

goede kamer,schoon en in redelijke staat. het ontbijt is in cyprus erg minimaal. de lokatie was erg vervelend, in een buitenwijk aan een drukke straat ver van het strand en restaurants. in cyprus zijn ze geen wandelaars gewend. wel zeer vriendelijke bevolking.

Gereisd Anders in Mon Oct 12 2009 11:03:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pefkos in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pefkos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.