Hotel Le Meridien Limassol

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Le Meridien Limassol
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Limassol voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Le Meridien Limassol in het Nederlands

Zakelijk

Dit nooit meer

Kees
21-10-2012

voor een hotel dat door Starwood wordt gerund is dit hotel zijn geld niet waard. Gedateerde kamers mogen echt wel een update hebben. Restaurants en eten zijn goed. Service ook, hoewel de prijzen stevig zijn.

Super resort met diverse restaurants

Annelies
29-5-2010

Een hotel tot in de puntjes verzorgd. Groot, dat wel, maar door de diversiteit aan waterpartijen, zwembaden gelegen in een prachtige tuin aan zee, met eigen strand, een plek om graag te verblijven. We warten verrast dat het er zo druk was vergeleken met de andere hotels waarin we die week verbleven! Koffers werden naar de kamers gebracht. Niet veel later bracht men als welkomstgroet fruit en een fles wijn met glazen. Elke namiddag komt men vragen of er nog behoefte aan handdoeken e.d. is. Onze smaakvolle kamer met prima bed op de 5e (hoogste) verdieping had een schitterend uitzicht over de tuinen en zee. Het ontbijtbuffet was grandioos, maar daarmee kreeg ik ook een gevoel van decadentie. Zo overvloedig, het is niet te beschrijven. Wel erg druk op de ochtend. We hebben ook gedineerd bij het visrestaurant en dat was heerlijk (en prijzig). Je huurauto parkeer je in de ondergelegen garage. We hadden er graag langer verbleven.

Goed hotel

Wendy
29-12-2009

Wij zaten in het familiehuisje, mooi schoon en netjes. Wij vonden het een nadeel dat er begin mei 2009 maar 1 restaurant open was. De andere gingen pas open werd ons gezegd, als de Russen vakantie kregen. Laat dat nou juist zijn toen wij weggingen.

Alles is Russisch ingesteld. Ook de animatie. Dat was voor onze kinderen erg teleurstellend. Er zit een bar in met disco, maar die wordt niet gebruikt.

Mooi eiland ook, zijn ook op het Turkse gedeelte geweest. Neem je paspoort mee en wat geld. Wij vonden dat gedeelte niet echt mooi, maar dat is onze mening.

2008

Verblijf rondom Pasen 2008

Marianne N.
1-4-2008

Verblijf rondom Pasen 2008. Prima hotel gebleken. Denk hotel uit begin jaren negetig, maar verder goed onderhouden, schoon en alles werkt. Bediening/service prima.Iedereen spreekt Engels. Toen wij er waren was het er heel rustig, weinig gasten, maar seizoen is nog niet begonnen. We hadden geluk met het weer, 30-25 graden, wat niet gebruikelijk was. Mooie ligstoelen, handdoekenservice en spafaciliteiten goed maar heel erg duurt wannneer je ned. saunaprijzen gewend bent. Gratis sauna van de spa bij hotelkamer, ook kleine sportsaune en stoomcabine. Jammer, dat is allemaal om 19.00 uur dicht Enige minpuntje. Prima verblijf. Er waren maar 3 restaurants open, maar die waren top qua eten! Om terug te keren.

Inderdaad veel Russen,maar ze gedroegen zich prima en weinig golfkakkers, die zitten in Paphos. Aan te raden hotel dus.

2007

zeer kindvriendelijk resort, aparte gedeelte met een voetbalkooi. bowlingbaan met begeleiders en voor de jongste een uitgebreid crechgedeelte.

het resort is -uiteraard- prachtig (kamers, zoet en zoutwater zwembaden, het ligt aan zee, zeer verzorgd en goed personeel) en ligt op 40 taximinuten van golfclub aphrodite hills een must als je van golfen houdt, dichter in de buurt vikla golf, bel ze en ze komen je ophalen, op 1 januari wordt het euroland, prijsniveau ligt boven dat van ons vooral drank

Wij hebben verbleven van 19-06-2007 t/m 03-07-2007 in Le meridien. En ik kan alleen maar zeggen dat het aan alle verwachtingen en wensen voldaan heeft. Prachtige schone en van alle gemakken voorziene kamer, schitterende tuinen rondom het hotel en de prachtig aangelegde onregelmatig gevormde zwembaden. Veel oog voor detail en inrichting in het hotel en er om heen. De service was uitmuntend en het heeft ons dan ook aan niets ontbroken. Ook onze dochter van 4 heeft zich uitstekend vermaakt met een kinderzwembad glijbaan en een leisure land met allerlei activiteiten.

Inderdaad is Cyprus van de Zuid europa bestemmingen relatief duurder dan de andere landen maar wij hadden het er voor over. Enigste minpunt vonden wij de hoeveelheid Russen maar dat is tegenwoordig in Turkije en Griekenland ook aan de orde van de dag.

Kortom het verblijf was echt vijf sterren waard!

Wij zijn van 19 juni t/m 3 juli in het le meridien hotel in limassol geweest. En ik moet zeggen, het was precies zoals wij het wensten. Een vijfsterren hotel zoals het hoort. Schitterende kamers, prachtige zwembaden, prachtige tuinen rondom het hotel en een goed oog voor detail in de hele hotel inrichting. Verder was de service echt uitstekend. En het hele hotel werd uitstekend schoongehouden. Onze vakantie insteek is altijd: Als we op vakantie gaan moeten we ook echt een vakantie hebben zonder zorgen. Cyprus is inderdaad duurder dan de andere vakantiebestemmingen maar wij zijn een paar van de weinige nederlanders die dat niet zo erg vinden, wij hadden het er in ieder geval voor over. Het is ons aan niets tekort gekomen en ook onze kleine dochter van vier heeft zich uitstekend vermaakt al waren wij het enige nederlandse gezin. Er waren genoeg andere kinderen om mee te spelen en de faciliteiten voor kinderen waren prima. Al met al voor ons een uitstekende vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Limassol in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Limassol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.