Hotel Elias Beach Hotel

8,2

4 tips over Hotel Elias Beach Hotel

lotte, 23-9-2013
Schuin tegenover het hotel zitten een paar heerlijke en goed betaalbare restaurants ! Wij zijn hier veel geweest.
Laura, 28-4-2013
Koop een dagticket voor de bus, deze rijden zeer regelmatig, zijn voorzien van airco en je kunt zo voor een paar euro de hele dag overal heen.
Witter, 26-9-2012
Als je stilte zoekt boek dan zeezicht. De straatkant kan wat geluid geven. Maar dat komt door de cypridioten die van vroem, vroem,...VROOOEEEMMM !! houden. Maar daar kan het hotel niks aan doen. Dat zit in de mensen daar dus dat moet je respecteren.

We hebben een aantal aanbieders voor Elias Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Joke van der Weijden, 14-6-2012

Zeer geschikt voor kinderen.

Hotel ligt aan zee en loopt langzaam af.

Neem een eigen badlaken mee want je krijgt voor de ligstoelen maar een handoek per persoon