Hotel Elias Beach Hotel

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Elias Beach Hotel voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Elias Beach Hotel in het Nederlands

zonde van het geld !

lotte
23-9-2013

Ligging is prima, lekker aan het strand en je bent zo in het centrum (taxi), Het eten viel behoorlijk tegen, wij hadden meer verwacht, Voor kinderen is er erg veel te doen, leuke animatie. Wij ( allemaal 21) vonden het jammer dat er geen snackbar was en je maar drinken kan bestellen tot 23.00 uur. Beetje jammer ook dat je geen ruime keuze hebt uit drankjes, de slush was het enige wat wij te drinken vonden haha. Verder is het zwembad heerlijk, als nederlanders voel je je niet meteen welkom omdat er bijna alleen maar russen en engelsen zitten. Ook zie je af en toe een kakkerlak of een rat langslopen.. ze doen hun best en alles ziet er verder wel schoon uit. Al met al een erg duur hotel, er zijn betere plekjes te vinden !

Fijn kleinschalig hotel

Laura
28-4-2013

Elias Beach wordt voornamelijk bezocht door Engelsen en Russen, hier hebben we overigens geen last van gehad. Het is een niet al te groot hotel, wat wij als prettig hebben ervaren. Er was altijd voldoende plaats in het restaurant en aan ligbedden. Eigen prive strand direct voor het hotel. Er loopt een pier de zee in, waar regelmatig getrouwd wordt...erg leuk om te zien. Het diner is wisselend in het hotel restaurant of buiten bij het beachrestaurant. De lunch in dit beachrestaurant

(a la carte) is aan te raden De directe omgeving van het hotel is niet echt aantrekkelijk, er wordt veel gebouwd. Met de bus kun je voor een klein prijsje echter een dagticket kopen en iets verderop naar winkels, bars of de haven gaan. De haven werd momenteel ook verbouwd, dus hier hebben we niet veel van kunnen zien. We hadden een gewone kamer, welke prima was en kregen halverwege kosteloos een upgrade naar een juniorsuite met zeezicht, die was echt top...zo ruim. Fijn hotel tegen een zacht prijsje.

Fijne Vakantie

Hanneke
17-10-2012

Goed hotel, het ontvangst was karig, moesten na een uurtje terug komen voor de sleutel en konden nog geen bandjes voor de all-in krijgen.

Daarna is het een leuke goed verzorgde vakantie geworden.

Prima kamer en badkamer zag er schoon uit. Het personeel deed er veel aan om je zo goed mogelijk te helpen. 1x van kamer gewisseld omdat er een vreselijk geluid te horen was door een kapotte waterpomp.

Het was zo geregeld.

Zwembaden werden elke dag schoon gemaakt. De terrassen zagen er goed uit.

Eten was goed, al hoewel er wat meer variatie in had gemogen.

Persoonlijke aandacht was er ook, ivm een verjaardag geheel vanuit het hotel. Personeel was erg aardig en hield ook wel van een grapje.

Ondanks dat er veel russen en engelsen waren hebben we geen overlast ervaren.

Ligstoelen en parasols zijn er genoeg en was het geen probleem om een lekker plekje te vinden.

5 sterren service voor een 4 sterren prijs

Witter
26-9-2012

Goed Hotel. Heb hier een week doorgebracht met mijn vrouw en aleen maar genoten. Geweldig personeel, eten, accomodatie en natuurlijk het weer. Er worden in dit hotel veel huwelijken voltrokken en dat geeft toch een extra feestelijke sfeer. Het servicenivo is heel hoog met een oog voor detail. Wij zelf kregen nieuwe buren die deel uitmaakte van een huwelijk. (Lees: Schots feestje) Dit werd direkt opgelost onder het motto: "You are on holiday too". Niks dan lof over de de service en de faciliteiten.

Prima hotel

Joke van der Weijden
14-6-2012

Het is een fantastisch hotel. Een tip boek All inclusive dan kan je de gehele dag eten en drinken wat je wilt. Ook verschijdene cocktails zijn inclusive. Het eten is in buffetvorm maar smaakvol. De kamers zijn schoon en ruim. Neem wel zeezicht anders kijk je op de doorgaande weg of een ander hotel. In de omgeving zijn 3 supermarkten en wat bars. Het animatieteam doet vooral leuke dingen met de kinderen. Het hotel heeft een goed systeem wat betreft de handoeken op de ligstoelen. Er zijn voldoende ligstoelen. Een nadeel het hotel heeft maar 2 kleinde liften. Elke avond is er wel wat te doen voor de volwassene. Een minpunt de reisleiding komt niet naar Limassol, Je kan alleen telfonisch contact met hun op nemen

2006

Wij zijn eind november geweest en kregen daardoor het diner gratis elke avond. Vriendelijk en gastvrij personeel. Elke avond een buffet waar je van moet houden, maar wij vonden het een succes. Volop keuze. Het ligt aan het strand, wel ver van het centrum. Er is een bushalte aan de voorzijde van het hotel. Minpuntje: als je geen zeezichtkamer hebt (waar je extra voor moet betalen), is het het uitzicht weinig soeps. Gelukkig konden we alsnog omboeken. Beter is het dus van te voren te boeken, een preferentie zoals wij hadden opgegeven, is niet voldoende.

2005

nieuw mooi zwembad ,pal op het strand gelegen met een pier voor op te wandelen die de zee inloopt ,alleen het donkere lavazand ben ik niet zot van maar dat is over de hele kustlijn hetzelfde,alleen in agia nappa heb ik een stuk nomaal strand gezien;.....ook een bezoek aan de country club is de moeite waard ,dat is gelegen oude kopermijn ;;;;;super;;;uitzicht boven op de mijn ........wat mij betreft een aanrader

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elias Beach Hotel in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elias Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.