Appartement Castle ***

Appartement Castle ***

Appartement Castle
Appartement Castle

8 reviews over Appartement Castle in het Nederlands

We zaten de laatste week van augustus en de eerste week van september in Castle. Goed verzorgd appartement, inderdaad een groot zwembad en heel erg schoon. Kamers werden regelmatig schoongemaakt en bijna elke dag schone handdoeken. Wel vonden we het jammer dat er een vierbaansweg vlakbij was en ook de restaurantjes zaten merendeels aan deze weg. We hebben een mooie tijd gehad op Cyprus alleen is deze tijd als je veel aktiviteiten wil doen te heet. In Limassol was het 36 gr en in Nicosia was het wel 43 gr.een erg vochtige warmte. Busverbinding is goed en ook de travel express is aan te raden. We waren met Neckerman en onze hostes was een meisje dat klaar stond als je iets vroeg. Voor diegene die hier heen gaan een prettige vakantie op Cyprus in Castle

Heb een superleuke vakantie gehad op Cyprus, mooi weer, niet te warm. Appartement ligt dichtbij het strand en wat winkeltjes, een aanrader is om een auto te huren. Cyprus is een erg mooi eiland. Goed verzorgd appartementencomplex met mooi zwembad.

Een geweldige vakantie in 2007 hier gehad

JM Kamperman, 18-8-2007

Een geweldige vakantie in 2007 hier gehad. Een zeer goed verzorgd hotel/appartement met zeer ruime kamers en een prima inrichting met voorzieningen. Het eten is wat je mag verwachten op basis van half pension. Het weer is er heerlijk niet te warm en niet te koud. het strand is op 50 meter, maar te klein. Echter er is een heerlijk strand op een kleine 10 min lopen. waar ook een restraurantje is, waar het zeer goed vertoeven is. Het eiland is ook fanstisch.

Prima appartement! zeer vriendelijke mensen; gemoedelijk en gezellig. Zeer schone kamers die bijna elke dag werden schoongehouden. steeds schone handdoeken, vloer werd gedweild, etc. Eten was ook goed, gezellige bar. Groot zwembad! verder alles op loopafstand (strandje, winkels, supermarkten en restaurants, internetcafe en wasserij!).

Een zeer goed en schoon gehouden appartementen complex, zijn er zeer vriendelijk en het heeft een zeer groot zwembad. Een aanrader voor ieder wij boekte dit appartement bij sudtours bleek de goedkoopste te zijn.

App

Michael, 18-9-2006

App. Castle is een prima onderkomen in Limassol. We zijn er een week geweest en hebben ons hier prima vermaakt. Het zwembad is okee (genoeg bedden), de bar is prima en de bediening is wat traag maar wel vriendelijk. De appartementen zijn groot en schoon. Wellicht wat overlast van een Engelse bar aan de overkant, maar dat is alleen als je voor 1 uur 's nachts zou willen slapen. Prima vakantie gehad.

15-09-06 terug van een 11-daagse vakantie

Jack en Wendy, 16-9-2006

15-09-06 terug van een 11-daagse vakantie. Het is een complex dat ouderwets aandoet maar de appartementen zijn groot en wat het belangrijkste voor ons is het appartement was schoon. Het zwembad was heerlijk en vrij groot met apart een kinderbadje. De bediening is vriendelijk en je kunt er ook goed eten. Het complex ligt op loopafstand van de belangrijkste straat waar de winkeltjes en restaurantjes zijn. Met de stadsbus kun je voor 0.80 Cyp naar het oude gedeelte van Limasol waar je naar de makt kunt en daar zijn ook nog een aantal bezienswaardigheden. Wij vinden dit complex echt een aanrader want wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Jack en Wendy.

Receptie : goed

Ontbijt : matig

Bar : matig

Zwembad : goed

Appartement : goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castle in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castle scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.