Hotel Atlantica Oasissterstersterster

7.8Goed

Cyprus, Limassol, Limassol (Lemesos)

7.8Goed

15 reviews over Hotel Atlantica Oasis

• 2017
    10kelly06-05-2017

Leuk hotel voor gezinnen

Leuk net hotel in Limassol ,Cyprus Apart stuk voor de kleintjes met schip glijbaan ed In de avond bingo, film op groot scherm optredens van animatie team. Eten is prima verschillende keuzes zeer vriendelijk personeel Zou zeker nog een keer terug gaan

Vakis Karantonis, Hotel Manager, 09-07-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 6Ingrid01-05-2017

nooit meer

Het hotel is een vier-sterren hotel en qua infrastructuur voldoet dit. Mooi hotel, ietwat afgeleefd, maar goed onderhouden. Mooie zwemkom en heel kindvriendelijk. Mooie kamers ook. De maaltijden zelf vinden wij beneden alle peil. Het ontbijt is redelijk, maar vinden we van mindere kwaliteit. Het avondeten....echt niet ok! iedere dag dezelfde slaatjes en verder weinig keuze, weinig smaak. Ook geen wijnkaart, ze hebben slechts één wijn! De kamer wordt op zondag niet onderhouden, dus moet je je bed dan zelf opmaken. En dat voor een 4-sterren hotel! Nog nooit meegemaakt. De ligging van het hotel is ook niet zo ideaal en de omgeving is slordig en niet al te proper. We reizen heel veel en hebben bepaalde zaken nog nooit meegemaakt. We hadden echt wel meer verwacht en de prijs-kwaliteit is daarom voor ons niet goed.

Vakis Karantonis, Hotel Manager, 09-07-2017

Dear Reviewer,

Thank you for taking the time to share your experience of the Atlantica Oasis Hotel on Zoover. We always welcome our guest’s comments and your feedback will be taken into consideration as we continue to improve our services.

We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.

Best Regards,

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

8Veerle28-05-2015

Mooi hotel

Alles piekfijn in orde. Wel veel kinderen maar we hadden er niet echt last van.

Gereisd met partner in april 2015

• 8esther01-10-2014

prima hotel met hulpvaardig personeel

heb een heerlijke vakantie gehad in dit prima hotel in limassol. de ligging is halverwege de lange kustweg(10km) tussen diverse andere toeristenoorden.busverbinding met oude centrum is perfect, lijn 30 rijdt de hele dag (1,50 euro per rit) . limassol is een grote stad waardoor het uitzicht ook veel bebouwing heeft. hotel heeft echter prima gepoogd de zwembaden een ontspannen uitstraling te geven.veel planten en bloemen in de tuinen. strand op ongeveer 300 meter, personeel is zeer attent en klantgericht. restaurant heeft uitgebreid buffet met voldoende variatie zowel bij ontbijt, lunch en diner. kamers zijn ruim en worden 6x per week schoongemaakt . handdoekservice bij zwembaden en spa faciliteiten, ook fitnessruimte aanwezig.. wat me vooral bij zal blijven is hoe vriendelijk en attent het restaurantpersoneel en barpersoneel was. hierdoor echt een heel ontspannen heerlijke vakantie gehad.. heeft de sterren zeker verdiend die het heeft.

Alleen gereisd in september 2014

• 1vandeputte17-11-2013

verschrikkelijk hotel

In september 2013 zijn wij op vakantie geweest naar dit verschrikkelijk hotel. Het was 30°C en prachtig weer maar het was voor de hotelgasten Verboden om buiten te eten. Je wordt verplicht om binnen in een zeer rumoerige 'refter, kantine' te eten.
    De mooi gedekte tafels die in de brochure staan zijn pure Misleiding. Dit is enkel voor trouwfeesten, doopfeesten etc.
    Onze kamer was zeer verouderd en vies. Het bed ( wat op 't eerste zicht een boxspring leek te zijn ) is een houten bak met een matrasje op. In de badkamer staat het toilet letterlijk tegen de muur. Zwaarlijvige mensen moeten schrijlings op het toilet gaan omdat er geen plaats is… De badkamerdeur is gewoon rot. Ook aan het zwembad heeft alles zijn beste tijd gehad; kapotte tegels idem voor de ligbedjes en parasols. Wij hebben dit alles meerdere keren gemeld aan de touroperator medewerkers, maar zonde resultaat; Touroperator zou zich moeten schamen !!! Nooit meer zullen wij via hen boeken. Fam. Vandeputte

Gereisd met partner in september 2013

• 9ann van effelterre15-04-2010

Prima hotel als uitvalbasis voor uitstappen

We zijn net terug van een weekje Atlantica Oasis. Het hotel ligt niet zover van Limassol maar je hebt toch een huurauto nodig om een groot gedeelte van zuid-Cyprus te ontdekken. De kamers zijn ruim met een mooie badkamer. Alle dagen (uitgenomen zondag) wordt er opgekuist en worden de handdoeken ververst. Koelkast (gratis) te gebruiken. Zowel het ontbijt als het avondmaal is zeer verzorgd en er is ruime keuze. Voor elk wat wils ! Het personeel is zeer vriendelijk en soms wel iets te gedienstig. De lege borden worden onmiddellijk weggenomen. De zwembaden zijn verzorgd en er is zelfs een overdekt zwembad wat wel een pluspunt is wanneer het nog vroeg op het seizoen is en het buitenzwembad nog te koud is. Bij aankomst zelfs een verwelkomingsdrink en de koffers worden naar de kamer gebracht. Wegens het late aankomstuur (na sluiting van het restaurant om 21.00u) konden we nog warm eten. De kamers moeten verlaten worden om 12 uur. Een prachtig hotel !

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9A. Raicich17-10-2009

Super tof hotel!

Het eten was elke dag lekker en heel gevarieerd. Zelfs mijn dochter en ik, twee viesneuzen eerste klas, hebben elke keer wel iets naar onze zin gevonden om te eten. Wij logeerden in een familiekamer die zeker ruim genoeg was. De kamers werden elke dat gepoetst en het was er zeer netjes. Het enige, kleine minpuntje, is dat het hotel niet echt dicht bij het strand ligt. 's Avonds kon je er elke avond een film of voetbal kijken op groot scherm en kreeg je gratis popcorn aangeboden. Kortom een reis om zeker nog eens over te doen in de toekomst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9paul en sonja30-11-2008

een rustig en verzorgd hotel

wij waren er met een groep van 26 personen, iedereen was zeer tevreden,wie hier klaagd overhet eten is thuis zeker niet veel gewoon, een ruime keuze en altijd vers, het ontbijt te veel, t'was niet goed voor de lijn. Maar dat kon je verhelpen door veel te wandelen langs de mooi aangelegde wandelweg langs de kust , tot in Limassol , het oude centrum, die je zeker eens moet bezoeken. Met een Taxi of auto kan je zeker 14 dagen vullen, er veel te zien, men brengt het niet tot aan het zwembad, deze waren trouwens uitstekend. Ik was reeds 8 maal op Cyprus en dit was een van de betere hotels, zeker voor zijn prijs.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Verhaeghe - Hoeylaerts30-10-2008

Zalig hotel voor Bourgondiërs

De ligging is inderdaad niet echt ideaal: te ver van het centrum om te voet te doen en slechts een heel klein strand aan de overkant van de straat. Er rijdt wel een goedkope bus om de 20 minuten. In Limassol zelf is echter weinig tot niets te beleven. Het hotel daarentegen maakte voor ons veel goed: mooie zwembaden, mooie en ruime kamer (wij zaten in het gerenoveerde deel!), vriendelijk personeel en mooie goed onderhouden faciliteiten (sauna, binnen- en buitenzwembaden, bar, tennis- en voetbalveld, ...). Maar vooral het eten was indrukwekkend: koud buffet, warm buffet (18 soorten!), dessertbuffet en kaasplank. Elke avond opnieuw en erg gevarieerd. Ook het ontbijtbuffet mocht er zijn. De dikke en gulzige, vaak ook brute Engelsen moet je er bijnemen. Het hotel op zich is een aanrader, maar georganiseerde excursies of een auto huren zijn noodzakelijk om van de vakantie op zijn geheel een succes te maken.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Familie Koks28-10-2008

erg tevreden

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest. Een mooi en gezellig hotel. De kamer werd idd niet zo heel goed schoongemaakt maar ach. Het eten was heel goed. Ook heel netjes dat ze je in de ontbijtzaal/dinerzaal naar de tafel brachten ipv dat je zelf een tafeltje zou moeten zoeken. Wij vonden het animatieteam wel super maar dat is ieder voor zich. Wij vonden het wel een aparte ervaring dat dit binnen was, hadden we nog nooit meegemaakt. Wel een prachtige zaal overigens. Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt.

Gereisd met familie in oktober 2008

1 tip over Hotel Atlantica Oasis

• Veerle, 28-05-2015

Is niet de plaats om een strandvakantie te hebben. Geen strand in de directe omgeving. Dus voor zwembadliggers.

0 vragen over Hotel Atlantica Oasis

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag