Hotel Atlantica Bay

Hotel Atlantica Bay
8,5

15 reviews over Hotel Atlantica Bay in het Nederlands

Een hotel met heel veel Engelsen.

Frans en Brigit
4-5-2016

Het personeel is overwegend vriendelijk, het eten is goed, gevarieerd en lekker. De kamers zijn basic en de badkamer is klein en gedateerd. Het strand bij het hotel is zeer aangenaam en rustig. De activiteiten avonds zijn niet hoogstaand van kwaliteit en het geluid staat erg hard. De bar is gezellig met fijn personeel. De handdoeken voor de strandbedden zijn aan de korte kant en mag je maar 1 x per 3 dagen wisselen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel

sven-cindy
8-10-2015

Mooi hotel voor koppels. Kamers zijn mooi maar badkamer mag wat gerenoveerd worden tov de kamer zelf.

Eten is lekker en gevarieerd. Broodjes zijn niet vers bij ontbijt(gewoon brood wel) Vers fruitsap bij ontbijt Dranken in all-in zijn geen merkdranken maar wel zeer lekker en ook zeer uitgebreide kaart(ca.25 coktails). Zeer goede snacks en uitgebreid.

Service in hotel is top.

Beachbar en beachtaverne zijn supergezellig. Wifisignaal is zwak(zowel in lobby als op kamer)

Ligging van hotel is goed. rustig op ongeveer 10km van oude stad. Om kwartiertje bus naar limassol(1,5€ per traject per persoon)

Gereisd Met partner in oktober 2015

Heerlijk genoten

Pamela
10-11-2014

Wij zijn in de eerste 2 weken van oktober in dit hotel geweest en we hebben het heerlijk gehad. Er was even gesteggel over de kamer ( in onze kamer stond 1 2persoonsbed met 1 2- persoonsmatras, ik kon er niet tegen om elke beweging te voelen die de ander maakte) maar, dat werd prima opgelost. Het eten is er prima, alles in buffetvorm, ze maken er iedere keer weer wat van. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is weinig overlast van muziek of ander hinderlijk geluid. Er zijn genoeg ligbedden aan het zwembad. De ligging is alleen wat minder maar ik vermaakte me prima met het voeren van de zwerfkatjes verderop. Kortom een prima hotel om lekker tot rust te komen. Er is een bushalte voor het hotel dus je kunt lekker naar de stad.

Gereisd Met partner in Tue Sep 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Natas
21-8-2012

Erg luxe hotel, er zijn weinig Nederlanders maar dat maakt niet uit. Mooi zwembad, zelfs de drankjes worden bij je bed gebracht. Ook het eten i goed en gevarieerd. Kamers modern ingericht en de algehele service is subliem. Kortom, een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Super vakantie

T
14-9-2011

Zeker de All in nemen wegens hoge prijzen van drank. Goed zwembad, animatie was verrassend.

Personeel heel behulpzaam! Niet echt veel te zien in de buurt, maar de bus over het hotel brengt je voor weinig geld al een eind op weg. Taxi's toch vrij prijzig.

Zeer mooie en propere kamers. (2 kakkerlakken gehad, maar dat kan je overal verwachten met zon zalig klimaat!!)

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Goed, maar eten kon beter

Rudi Haegeman
6-7-2011

Hotel met heel vriendelijk personeel,kamer waren ok,de eerste 8 dagen van ons verblijf was het eten goed tot zeer goed(hotel zat niet vol),nadien was het hotel volzet en dat was ook te merken aan het eten belange niet zo goed meer.Verder is het eiland echt een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2011

goed hotel

Nora
5-9-2010

Waren hier voor het tweede gedeelte van onze reis naar toe gekomen met een huurwagen. Vriendelijke ontvangst , groote kamer met zeezicht en de mogelijkheid om thee of koffie te zetten, eten in buffetvorm, ruime keuze van zowel warme als koude gerechten. Spijtig dat sommige gasten er een boeltje van maken aan het dessertbuffet.Mooie groote tuin met twee zwembaden, de ligbedden werden iedere morgen grondig met de waterslang afgespoten. zeer goed onderhoud in en rond het hotel

Gereisd Met partner in maart 2004

heerlijk relaxen

Esther Offringa
25-10-2009

begin september geweest en zeker voor herhaling vatbaar! vnl. Engelsen en alles is erg Engels gericht qua eten en entertainment, maar allemaal prima in orde; het eten was erg gevarieerd en elke avond ook diverse Cypriotische gerechten; het personeel is supervriendelijk. Er zijn 2 zwembaden, vrij druk en helaas vroeg bezette bedjes... en als je de weg oversteekt is de BeachClub. Met all inclusive heel goed te doen, bediening aan je strandbedje ;-) ; lunchen kan aan de beach pas na half drie, anders moet je boven naar het restaurant; prima weekje relaxen hier!

Gereisd Met vrienden in september 2009

Leuk hotel

Sophie
21-9-2009

Wij zijn net terug van Atlatica Bay! Goed hotel. Eten is lekker, heel gevarieerd, ruime buffetten. Neem zeker de All-in, anders wordt de drank wel duur. Mooie zwembaden, voldoende plaats. Heel vriendelijk personeel. Kamers zijn in orde. Veel Engelsen en zo ook de animatie. Maar je hebt er weinid last van. Ligging is ok, als je een huurauto neemt. Bus rechtover het hotel naar Limassol, maar is geen mooie stad. Paphos ziet er veel gezelliger uit.

Gereisd Met partner in Mon Sep 21 2009 12:50:24 GMT+0000 (UTC)
2008

Top!

Sarah
8-8-2008

Prachtig hotel met een zeer mooie, aan het strand gelegen tuin. Het strand is door een tunnel verbonden met het hotel. Het eten was voortreffelijk, zeer gevarieerd en verzorgd. De kamers zijn ok en netjes onderhouden, dagelijkse wissel van lakens en handdoeken. Als je niet van het lawaai van de animatie houdt, kies dan voor een kamer die niet aan de zwembadzijde gelegen is. (overigens prachtige zwembaden met voldoende ligstoelen, parasols, en de hele tijd lopen mensen rond om bestellingen op te nemen en je te bedienen van drankjes)Verder perfecte service, zeer vriendelijke mensen!! Een hotel waar je zeker nog eens terug wil met beperkte maar aangename animatie.(inderdaad Engels gericht maar geen probleem). Wij hadden de all - inclusive formule en dit is een aarader. Limassol is de perfecte startplaats om het eiland te verkennen met een huurauto.(links rijden = geen probleem)

Gereisd Met partner in augustus 2008

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Bay in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.