Géén boekingskosten
CyprusLimassolAnoyiraAppartementen AnoyiraAppartement Nicolas & Maria's Cottages

Appartement Nicolas & Maria's Cottages

Appartement info

5 Reviews over Nicolas & Maria's Cottages

• 4Demircan26-11-2011

Erg vervuild

We kwamen de kamer in en we zagen gelijk overal vuil liggen op de grond, bed lakens waren niet verschoont, pannen waren al gebruikt.

• 7Erik22-07-2011

Een aanrader!

Dit appartement is erg goed bevallen, alles was netjes ingericht en zeer goed verzorgd.

• 7Ilja25-10-2009

Ver weg, veel rust

De cottages liggen niet echt centraal ten opzichte van andere grotere dorpen oid. Ze liggen midden in een klein dorpje, wat ook wel weer een iets heel lieflijks heeft. In het dorp ligt een openbaar zwembad met waar je gebruik van mag maken met taverne. Ons appartementje was niet brandschoon. We hebben hier twee nachten gelogeerd en vonden dit ook wel voldoende. Leuk voor een keertje, maar we zullen hier nooit meer terugkeren.

• 6H de Jager19-03-2009

Heel 'colour locale', zoals onze reis heette...

Op zich een leuk appartementje, maar je wordt niet welkom geheten. Er hangt een sleutel buiten in het kastje en je moet je maar zien te redden. Het dorp op zich ligt vrij afgelegen en wordt bevolkt door voornamelijk Engelsen... Het binnenplaatsje ziet er leuk uit. Het is echt back to basic!

• 8Richard&Joan26-09-2004

Als je van rust houdt is dit een goede accomodatie. Je zit echt tussen de lokale bevolking van Cyprus. Wij vonden dit perfect. Ligging vrij centraal dus je kunt overal naar toe. Een auto zeer aan te raden.

Appartement Nicolas & Maria's Cottages info