Reviews over Anoyira

Een aanrader!

Erik,
    22-7-2011

Dit appartement is erg goed bevallen, alles was netjes ingericht en zeer goed verzorgd.

Ver weg, veel rust

Ilja,
    25-10-2009

De cottages liggen niet echt centraal ten opzichte van andere grotere dorpen oid. Ze liggen midden in een klein dorpje, wat ook wel weer een iets heel lieflijks heeft. In het dorp ligt een openbaar zwembad met waar je gebruik van mag maken met taverne. Ons appartementje was niet brandschoon. We hebben hier twee nachten gelogeerd en vonden dit ook wel voldoende. Leuk voor een keertje, maar we zullen hier nooit meer terugkeren.

Als je van rust houdt is dit een goede accomodatie

Richard&Joan,
    26-9-2004

Als je van rust houdt is dit een goede accomodatie. Je zit echt tussen de lokale bevolking van Cyprus. Wij vonden dit perfect.

Ligging vrij centraal dus je kunt overal naar toe. Een auto zeer aan te raden.