Larnaca

super

carla,
    19-7-2018

heerlijk mooi schoon hotel

eten was heerlijk en vriendelijk personeel

nadeel niet zo veel te doen in omgeving maar voor een weekje rust heerlijk hotel

Heerlijk relax

Johan,
    8-6-2018

Geweldig relax hotel, zeker een aanrader. Direct aan zee, ligbedden op gras. Wij komen zeker terug. Personeel zorgt voor een vakantie gevoel.

fantastisch

Marian,
    22-5-2018

Een heerlijk resort. Verbouwde huisjes met zwemgelegenheid. Authentiek dorp. Inclusief ontbijt op fantastisch terras met prachtig uitzicht. Goede bedden en rust. Hele aardige mensen. Cyprus is heerlijk. Aanrader.

Waar voor je geld

Jan,
    21-4-2018

Salade erg goed

Vis minder goed

Gezellige sfeer

Vriendelijke bediening in een vriendelijk dorpje.

M. Strikwerda,
    20-4-2018

Heerlijk geslapen en goed gegeten in Tochni. De bediening is erg vriendelijk en wil van alles voor je doen. Vanuit het restaurant zie je het hele dorpje liggen.