Larnaca

Reviews over accommodaties in Larnaca

fantastisch resort

Marco Bushra Dean en Malaika,
    18-4-2012

Zijn bekend in Pyla en daardoor een appartement geboekt in juli 2011.

Omgeving is mooi, net tegen centrum Pyla, eetgelegenheden genoeg in Pyla, maar met auto zit je zo in Oroklini en Larnaca.

Appartement, 450 euro voor 17 nachten.

Direct te boeken en onderhandelbaar, er is genoeg aanbod.

Auto inderdaad wel aan te raden, maar ook dat doe je ook door onderhandelen en niet bij de eerste de beste te nemen.

Waren tegelijk daar met Ilcati, leuke, gezellige mensen.

Voor kinderen prima, groot zwembad, tennisbaan.

Juli 2012 gaan we weer, 500 euro 14 nachten, flink onderhandelen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Rustig en netjes

Kuijpers,
    20-8-2011

Vrij nieuw appartementen complex. Huren direct bij eigenaren of via de vereniging van huiseigenaren. Uiterst betaalbaar. Wij hebben voor een twee kamer app, twee weken €545 betaald. Zwembad prima voor de kinderen.

De inrichting kan per app verschillen. Pyla ligt in de bufferzone, maar er zijn gezellige pub's en eet gelegenheden. Auto huren is aan te raden, om naar de verschillende strandjes te rijden. Hoofdstad Nicosia op +/- 45 min.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuke traditionele plek

Dian,
    18-8-2011

Cyprus in hartje zomer erg warm, 39 graden, dus dor en droog.

Huize Sofronis in Kalavossi beviel uitstekend, comfortabel,schoon,prima douche,keukenuitrusting is voldoende.

Linnengoed is behoorlijk versleten, is aan vernieuwing toe en 1x per week verwisselen is te weinig.

Het zwembadje biedt verkoeling, op 7 minuten loopafstand is een groter zwembad.

Het verblijven midden tussen de bewoners was plezierig, erge aardige mensen, dat hebben overigens overal op Cyprus ervaren.

Het hebben van een auto is wel nodig, Kalavassos biedt geen vertier en ligt afgelegen.

De staf van Cyprus villages is bijzonder behulpzaam en vriendelijk, vooral Marianna (Oostenrijkse getrouwd met een Cyperse man) hebben wij als zeer vriendelijk en begaan met haar gasten ervaren.

Wij hopen terug te komen, maar dan in april of oktober.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Redelijk hotel

George,
    10-5-2011

Dit hotel is helaas behoorlijk buiten het centrum gelegen dat is dus een kwartier lopen. Maar als je ook een auto huurt dan is dat ook geen probleem. Wij hebben er een week gelogeerd en het is verder een matig hotel wat best een opknapbeurt kon (kan?) gebruiken. Maar als je het hotel alleen gebruikt om in de nacht een dak boven je hoofd te hebben dan is het prima.

Gereisd met partner in januari 2001

Ik woon zelf in Griekenland en ga af en toe naar Larnaca

pascale,
    6-3-2007

Ik woon zelf in Griekenland en ga af en toe naar Larnaca om vrienden te bezoeken.Dit hotel is daar uitermate geschikt voor.Voor de prijs een prima hotel,schoon grote kamers (appartments)kunnen zelfs vier personen onder gebracht worden.Vooral de kamers aan de voorkant zijn voorzien van een heerlijk zonovergoten balkon m.u.v. de studio`s.Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in oktober 2006