Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°7°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Traditional Village Houses voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Traditional Village Houses in het Nederlands

Waar voor je geld

Jan,
21-4-2018

Salade erg goed Vis minder goed Gezellige sfeer

Mooie locatie!

Samuel,
20-4-2018

Het was een mooie accomodatie, met het een sfeervol dorp er om heen. Ook het interieur was netjes! Restaurant had prima eten en personeel was erg aardig. Helaas was wifi en warm water bijna nooit van toepassing, maar hier wen je aan natuurlijk

Fijn verblijf

Ward,
20-4-2018

Prachtig dorp met veel sfeer.

2008

Geweldige locatie, uitermate vriendelijke mensen, op de fietshuur bedrijf in Tochni na (veels te hoge prijzen en zeer onflexibel)

Gereisd met partner in april 2008
2007

De accomodatie was formidabel

Michel
29-6-2007

De accomodatie was formidabel. Ook wij moesten het in het donker opzoeken en dat ging geweldig. Even wennen in het donker en linksrijden maar de aanwijzingen waren zeer goed. Het dorp is erg gezellig, rustig en mooi. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeer zeker terugkeren. Ook Christous (?) uit het winkeltje heeft ons goed geholpen met het eea.

Gereisd familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Ook ik had een avondvlucht en moest het huisje in het donker opzoeken. Je krijgt wel aanwijzingen op de luchthaven maar probeer in het donker maar eens te lezen en te rijden tegelijkertijd. Ik had een huisje midden in een (weliswaar rustig) dorpje maar door de gelijkvloerse ligging was er totaal geen sprake van enige privacy. Geen telefoon, bij eventuele problemen moet je de eigenaar, die in een dorp verderop verblijft, per auto weten te verwittigen. Electriciteitspannes door vb. een defecte broodrooster moet je voor lief nemen. Bij het boeken van deze vakantie wist ik niet bij voorbaat in welke accomodatie of streek ik ging terechtkomen. Dat vernam ik pas ter plaatse. Het dorp waar ik logeerde stond niet in het aanbod van de touroperator. Ik kreeg een beetje het gevoel dat ik gedumpt werd waar ze me kwijtwilden.

Gereisd anders in Thu Feb 24 2005 13:42:21 GMT+0000 (UTC)

2004

We zijn hier voorjaar 2003 geweest

vossie
10-5-2004

We zijn hier voorjaar 2003 geweest. We hadden een late vlucht en hebben in het donker het huis moeten vinden, wat bijna onmogelijk was. Omdat we buiten het seizoen zaten was de helft van het complex gesloten en de nummering van de app. is dubbel!!!! Verder goede appartementen die in de winter goed worden verwarmd!!!!! De winkelier in het dorp verdient een dikke 10!!! (kom je zelf wel achter)

Gereisd anders in mei 2004

• Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Traditional Village Houses in Tochni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Traditional Village Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.