Appartement Filokypros - Eveleos Country House

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°
Appartement Filokypros - Eveleos Country House
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Filokypros - Eveleos Country House voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Filokypros - Eveleos Country House in het Nederlands

Rustig

Willa
20-1-2016

Eveleos is een klein, rustig appartementencomplex. Ons appartement was goed ingericht en werd goed schoongehouden. Het zwembad was fijn en er waren mooie ligbedden met parasols.

Het ligt in een mooie tuin met veel planten en bloemen. Het complex bevindt zich in Tochni, een klein dorp, maar met de auto niet ver van de grote weg. In het dorp zijn 2 tavernes waar je wat kunt eten. Er is een kleine supermarkt in het dorp, geen ATM. In de appartementen bevindt zich een handleiding met tips. Daarin vind je ook adressen van grotere supermarkten. Het is handig een auto te huren. Het dorpje is leuk, maar er is niet veel te doen. Zonder auto kom je nergens. Er is wifi, hoewel niet altijd even sterk.

Eigenaren en personeel zijn vriendelijk en bereid om je info te geven.

Een minpuntje: wij kwamen 's nachts aan en hadden de grootste moeite het te vinden. Gelukkig was de eigenares ook midden in de nacht bereid ons te helpen. Ons navigatiesysteem werkte niet op Cyprus.

Lekker tot rust komen bij Eveleos!

Marjolein
10-1-2012

Appartement Eveleos Country House is een geweldige accommodatie voor mensen die helemaal tot rust willen kunnen komen. Verder heeft het een goede locatie om de rest van het eiland te verkennen en is het vlak bij een stad en diverse supermarkten.

Na een dagje cultuur kun je lekker afkoelen in het zwembad.

De accommodatie is ruim van opzet en heeft niet veel appartementen, zodat je veel privacy hebt, maar met leuke 'buren' toch aanspraak hebt.

De kamers zijn erg ruim (ons eenkamerappartement in ieder geval wel) en zijn erg netjes qua inrichting.

De kamers worden zeer regelmatig goed schoongemaakt, zelfs de vaat die we 's ochtends hadden laten staan was afgewassen!

Ik weet niet of dit voor kinderen een goede accommodatie is. Als je kind niet veel vriendjes nodig heeft en zichzelf goed kan vermaken is het ideaal.

De eigenaars zijn erg vriendelijk en geven graag tips over de accommodatie en het eiland.

Fantastische plek.

Francisca
27-11-2011

Eveleos bevindt zich in het kleine dorpje Tochni; Voor wie van rust houdt echt geweldig (Wij waren er in november). de appartementjes liggen rond een mooie binnenplaats met zwembad. Wij hadden een 2-kamerappartement, met 2 dubbele openslaande deuren naar de binnenplaats. Ligbedjes bij het zwembad. Om de dag handdoekenwissel en bedden opgemaakt. Alles was schoon. Eenvoudige badkamer met prima douche. Gratis internet. Bij aankomst was er gezorgd voor wat brood en beleg, koffie en thee. vriendelijke mensen.

Vakanties.nl

leuke plek met fijne mensen

Cor Besters
19-10-2010

De appartementen zijn volledig ingericht en schoon. De appartementen liggen in een rustige dorpje met restaurant en supertje op loop afstand.

Een heerlijke plek om lekker tot rust te komen

goede uitvalsbasis om het hele eiland te verkennen

hans en tanja
30-8-2010

wij hebben hier 3 weken verbleven via TO, goed geregeld allemaal!

inrichting, schoonmaak, verzorging, zwembad allemaal prima! wij hadden het wel getroffen met wat andere mensen die hier ook verbleven, zo kon er 's avonds wat gekletst en gedronken worden samen.........................anders is het wel ERG stil!

de eettentjes in het dorp zelf zijn absoluut de moeite waarom om er één keer te gaan eten, maar niet bijzonder. Ga liever naar lord kitchener in Psematismenos, super eten en niet te duur.

ook old bridge taverne in Kalavassos en skarinou old station (happy valley house) zijn gezellig en lekker om een keer te gaan eten, lieve mensen!!

het eiland heeft absoluut mooie plekjes, je rijdt er alleen wel een eindje voor.......

Chris van de supermarkt in het dorpje is erg aardig en staat elke dag voor je klaar met een glaasje drinken..........heb je vragen of wil je gewoon meer weten? mail me gerust!

Totale rust & stilte

Robbe, Martine, Tony
24-8-2010

Net terug van 2 weken bloedheet Eveleos en indien je op zoek bent naar totale rust & stilte is het echt wel "the place to be". Inrichting is niet modern maar héél proper (om de 2 dagen nieuwe lakens & handdoeken, zelfs voor bij het zwembad). Tochni ligt vrij centraal tussen de driehoek Limassol, Larnaca & Nicosia dus meer dan voldoende om te bezichtigen. Ben je echter op zoek naar meer ambiance, café's, restaurantjes e.d. dan zoek je best iets anders.

Wel een aanrader om te gaan eten: Lord Kitchener (zie hun website) te Psematismanos, héél lekker en helemaal niet duur!!

Robbe, Martine & Tony

Heerlijk genoten

Pascal en Marian
25-10-2009

Tijdens onzer huwelijksreis begin oktober 2009 zijn wij hier vijf nachten geweest. Het kleinschalige complex is zeer sfeervol en erg knus. Mooie authentieke details zijn aanwezig in de appartementen waar alle benodigde luxe aanwezig is. Tochni is een klein liefelijk dorpje waar het lijkt dat de tijd stil is blijven staan. Echt een aanrader, wij gaan zeker terug!

Zeer sfeervol

H de Jager
16-3-2009

Wanneer je aankomt rijden vraag je je af waar je bent beland. Maar zodra je de poort open doet wordt je aangenaam verrast. Wij hadden een 2 kamer app. Deze was lekker ruim en sfeervol ingericht. De eigenaresse was zeer vriendelijk. Vanuit Tochni kun je alle kanten op. Het is ons zeer goed bevallen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filokypros - Eveleos Country House in Tochni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filokypros - Eveleos Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.