Appartement
Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag38°22°
Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni voor je op een rij gezet:

Eliza was here

37 reviews over Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni in het Nederlands

Geweldig

L. Lucas
20-4-2019

Geweldig goede accommodatie vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018

fantastisch

Marian
22-5-2018

Een heerlijk resort. Verbouwde huisjes met zwemgelegenheid. Authentiek dorp. Inclusief ontbijt op fantastisch terras met prachtig uitzicht. Goede bedden en rust. Hele aardige mensen. Cyprus is heerlijk. Aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke bediening in een vriendelijk dorpje.

M. Strikwerda
20-4-2018

Heerlijk geslapen en goed gegeten in Tochni. De bediening is erg vriendelijk en wil van alles voor je doen. Vanuit het restaurant zie je het hele dorpje liggen.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Annette
12-8-2016

Centraal gelegen op het eiland vond ik Tochni en uitstekende uitvalbasis voor allerlei uitstapjes verspreid over het hele eiland. Met name het Troödosgebergte was heel mooi en een verademing qua temperatuur. Prachtige uitzichten had je overal. Ook vanuit de taveerne waar we konden ontbijten hadden we elke dag zo'n mooi uitzicht. Onwijs vriendelijke en vrolijke mensen werken daar. Elke ochtend werden we persoonlijk even begroet en werd er eventueel een praatje gemaakt. Erg attent! Soms kregen we tips voor uitstapjes en dat waren steeds goede en leuke tips. Het appartement was prachtig en goed voorzien van airco. Schoonmaak twee keer in de week op zich prima, hoewel ik dat met zo'n prullenbakje naast de wc te weinig vind. Wij hadden hem een aantal keer vol en zelf vervangen. Het zwembad op de foto lag voor onze deur en hebben we regelmatig gebruikt. Heerlijk zo dichtbij! Al met al echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Aanrader!

Edith J
10-11-2015

Het verblijf in Cyprus Villages is great. De appartementen zijn gezellig ingericht, de bedden perfect en een eigen balkon met ligbedden ;) Het eten in de taveerne is perfect!! We reizen met een groep en hebben een all-inclusive arrangement. De Lunch en het diner zijn alle dagen goed verzorgt met salade, verse groente brood, hoofdgerechten en desert. De kok weet elke dag weer verrassend lekker eten op tafel te zetten. De mensen op Cyprus zijn gezellig en gastvrij en dat is zeker ook zo in Cyprus Villages!! Een aanrader dus

Gereisd Met vrienden in november 2015

Ontstressen

Arie_6
14-9-2015

Als je voor je rust gaat dan is Tochni de place to be. Het is een leuk authentiek dorp waar weinig te beleven valt. 2 restaurants in het dorp. Voor een ander restaurant ben je met de auto wel even onderweg. Het eten in deze 2 restaurants is prima in orde. Service is ook goed. Verwacht geen luxe in de accommodatie. Dicht bijzijnde strand is een kleine 20 minuten rijden. Een rustig strand met ligbedden en bijbehorende parasols.

Fantastische plek....hemel...sfeervol........

Pedram
16-1-2014

Fantastische plek....hemel...sfeervol.....mysterious...positive energie.... top service...top crew... binnenkort willen wij nog een keertje naar Cyprus Village te gaan... de eigenaar en de eigenaares zijn geweldig, gastvrijheid is boven de verwachting. wij missen ze!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Prima vakantieplek

P Jansen
12-6-2013

Wij verbleven in complex Myrto (4 appartementen die elk anders zijn ingericht) in Tochni, zwembad aanwezig, Omdat wij gedurende deze week de enige huurders waren hadden we dus een privézwembad. Zoals in andere reviews al is aangeven zijn de appartementen niet luxe (overigens wordt dat n.m.m.ook nergens beweerd), maar sober ingericht. Het zijn gewone huizen tussen de lokale bevolking. Alle noodzakelijke benodigdheden zijn aanwezig. Voor een luxe zonvakantie aan het strand,vooral niet hier naar toe gaan. Voor een rustige vakantie met de mogelijkheid er op uit te trekken is dit het goede adres. Auto is dan onmisbaar. Behulpzaamheid van het personeel uitstekend. Wij wilden graag een appartement met afgesloten slaapkamer i.p.v .het toegewezen appartement met zitkamer waarin twee bedden stonden. Was binnen 5 minuten geregeld. Voor ontbijt en/of diner naar de Tochni taverne die goed met de auto bereikbaar is. Ontbijt en diner prima. N.m.m. niet geschikt voor kinderen, n.l. niets te beleven.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

(Te) rustig en afgelegen

Peter Korbee
4-3-2013

Authentiek dorp, erg rustig en afgelegen. Ben je op zoek naar rust en bereid alles met de auto te doen dan is dit een goede keuze. In Tochni zijn 3 a 4 prima restaurants te vinden. Wil je echter wat meer beleven zal je naar Larnaca of Limassol moeten gaan, al snel 20-30 min rijden met de auto. Het dichtsbijzijnde strand is ook nog 15 minuten met de auto. Wandelend of fietsend kom je praktisch nergens, fietsen huren is ook erg kostbaar, bijna duurder dan een auto huren. Nogmaals, Tochni is een charmant dorp voor degene die rust zoekt.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Dit nooit meer

N. Van Loenhout
13-10-2012

Gelogeerd in Tochni in appartement Myrto. Met een huid vol uitslag en bulten teruggekeerd. Door een arts bevestigd dat het om bedwantsen gaat. Kleine platte beestjes die in spleten, wanden, plafonds, en bedden zitten.,s Nachts komen ze bloed prikken zonder dat je het merkt. Ongelooflijk dat ze het daar hebben over muggen. Dit appartement moet helemaal ontsmet worden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni in Tochni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni