Vakantiehuis Village Houses

5 reviews over Vakantiehuis Village Houses in het Nederlands

Heerlijke vakantieplek!

merel
2-8-2012

Wat een fantastische bestemming! Voor wie wil genieten van een echt cypriotische stijl huisje, rust en gemoedelijkheid! Wij hadden een auto gehuurd en dat was noodzaak. De ligging is erg goed, overal met de auto snel bij, max 45 min rijden naar alle grote bezienswaardigheden. Op 5min. Lopen een enorme supermarkt en een heerlijk restaurantje. Bij de huisjes ligt een aangenaam zwembad! De huisjes liggen erg rustig, voor ons niet erg. Het bruisende stadsleven ligt op 30 min. Rijden. Bij de huisjes gratis wifi, goede service en 2x per week schoonmaak incl. Bed en handdoeken wissel. Een echte aanrader. Stel je van het interieur niet teveel voor, gezellig en in (oude) stijl ingericht! Wij hebben altijd gekampeerd dus dit was ideaal voor ons!

gewoontjes

poppie
8-4-2011

het plaatsje zelf is wat rustiger maar cyprys zelf is helemaal top ik zou deze vakantie waarschijnlijk niet overdoen maar dat is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke ervaring

Leuk voor een aantal dagen

J Hancox
10-2-2010

Het is erg rustig daar, er is maar 1 winkeltje en 1 restaurant. Maar voor een paar dagen uit de drukte en even helemaal niks. Is het wel lekker. ER was een zwembad bij, dat dagelijks schoongemaakt werd. De kamer is sober ingericht, maar alles wat je nodig had was er. Douche, wc, Airco enzo. De eigenaren hadden al wat kleine spulletjes in de koelkast gelegd en brood voor het ontbijt was ook aanwezig.

Lieflijk, rustig plekje.

Ilja
10-9-2009

Het appartementje wat wij hadden was eenvoudig maar wel erg fijn, schoon en vrij compleet. Airco was aanwezig in zowel keuken als slaapkamer.

Er was de hele dag een meisje aanwezig, zij zorgde voor het terrein en de appartementjes. Een erg behulpzame jongedame. Het zag er dus allemaal erg mooi uit, veel bloemen, goed opgeruimd, schoon zwembad.

Echter was er in het dorpje zelf helemaal niets te beleven. Een huurauto is een must.

Het was in onze fly-and-drive vakantie een van de betere accomodaties. Een ideale uitvalsbasis voor de echte rustzoeker.

2005

Het complex bestaat uit een aantal in Cypriotische stijl gebouwde-/gerenoveerde huisjes in het centrum van het dorp. Ook de inrichting is in Cypriotische stijl.De huisjes staan knus gegroepeerd rondom een besloten pleintje, waarop verspreid (vrucht)bomen staan. Het zwembad bevindt zich daar ook. Het is een heel rustig, keurig verzorgd geheel. Ideaal voor de rustzoeker! De maand oktober is bij uitstek geschikt voor een bezoek. Niet te warm maar toch heel veel zon en tot na middernacht in alle stilte voor het eigen huisje zitten.

's Ochtens is er vers brood verkrijgbaar in de mini-market vlakbij, gerund door een oud vrouwtje. Je komt meestal niet weg voordat je een gratis glas thee, koffie of frisdrank hebt gehad of dat ze je wat fruit in handen heeft gestopt. Geweldig!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Village Houses in Skarinou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Village Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.