Villa Skarinou

Villa
Villa Skarinou

We hebben een aantal aanbieders voor Skarinou voor je op een rij gezet:

D-reizen

2008

Mooie gerestaureerd

M den Hartog
18-11-2008

Mooi gerestaureerd app complex.

Helaas weinig eetgelegenheid in de buurt en geen mogelijkheid voor boodschappen.

Auto absoluut noodzakelijk voor alles.

Er zijn verschillende appartementen, sommige gezellig andere minder gezellig en onhandig ingedeeld nl TV in de slaapkamer ipv in de "woonkamer".

Leuk zwembadje met ligstoelen.

Mooie tuinen en een binnenplaatsje.

Weinig mooie stranden in omgeving.

Appartementen wel centraal op het eiland en daar door goede ligging voor bezichtiging van het eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Skarinou in Skarinou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Skarinou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.