Appartement Anna House

AppartementWeer vandaag38°21°
Appartement Anna House

We hebben een aantal aanbieders voor Anna House voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Anna House

Great Holidays

constantina
6-2-2014

Every year we visit these renovated traditional houses at Skarinou.

Interior design, wood, stone, fireplace (on request) make you feel very very good. It is very good idea if you have children because it is very secure village. Also if you want to relax with you partner or with your friends i recommend you for sure!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna House in Skarinou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anna House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.