Skarinou

Vakantie in Skarinou

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Skarinou

Reviews over Skarinou

• 3constantina06-02-2014

Enjoy your relax!!

There is no special nightlife in village but you dont need it!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10constantina06-02-2014

Very good atmosphere

When you have a child with you, nightlife is unnecessary.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

december 2013

• 9Anita28-09-2012

Fantastisch! Aanrader als je tot rust wilt komen

Wij zijn net terug van een heerlijk vakantie op Cyprus. Wat hebben we genoten! Appartementencomplex is prima, keurig onderhouden, heel rustig. Echt een lokatie om alle stress achter je te laten. In het dorp is niets te beleven dus als je daar voor gaat moet je hier niet naar toe. Er is 1 taverne - Olive. Hier kan je goed eten. Bevindt zich op 5 min lopen vanaf appartement. Vlakbij (3 min met de auto) zit een hele grote supermarkt waar je alles kunt krijgen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8merel02-08-2012

Fantastische, rustige, plaats.

Het dorp is heel klein, er is 1 restaurant dat erg goed is. Een uitgaansleven is er niet. Wel een mooi uitzicht, oude stijl dorp, en zeer, zeer vriendelijke bewoners!

• 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 8R.H.Schripsema26-08-2005

Skarinou is een klein dorp tegen een heuvelrug, dichtbij de snelweg Limassol-Larnaca/Nicosia. Er is nauwelijks toerisme. In het centrum is een mini-market, gerund door een zeer vriendelijk oud vrouwtje. Verder zijn er een taverne en een goed restaurantje. Aan de rand van het dorp is een supermarkt waar vrijwel alles op eet- en drinkwarengebied te krijgen is. In de omgeving van Skarinou kan heerlijk gewandeld worden. Het is een wat heuvelachtig gebied met veel olijfgaarden. Zowel het dorp als de omgeving stralen een en al rust uit. Een auto is een must. De strandjes liggen zo'n 10 km van Skarinou. Allemaal zeer rustige kiezelstrandjes. Skarinou is een heerlijke plek voor mensen die van rust houden. Tip: Bezoek eens de "Garden of Eden" aan de weg tussen Palaichori en Aplik. Het is een kleine gemoedelijke fruitkwekerij waar door de eigenaar Andreas ook koffie/thee geschonken wordt.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur