Skarinou

We hebben een aantal aanbieders voor Skarinou voor je op een rij gezet:

vakanties Skarinou

We hebben een aantal aanbieders voor Skarinou voor je op een rij gezet:

Reviews over Skarinou

Fantastisch! Aanrader als je tot rust wilt komen

Anita
    28-9-2012

Wij zijn net terug van een heerlijk vakantie op Cyprus. Wat hebben we genoten! Appartementencomplex is prima, keurig onderhouden, heel rustig. Echt een lokatie om alle stress achter je te laten. In het dorp is niets te beleven dus als je daar voor gaat moet je hier niet naar toe. Er is 1 taverne - Olive. Hier kan je goed eten. Bevindt zich op 5 min lopen vanaf appartement. Vlakbij (3 min met de auto) zit een hele grote supermarkt waar je alles kunt krijgen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Mon Sep 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Skarinou is een klein dorp tegen een heuvelrug, dichtbij

R.H.Schripsema
    26-8-2005

Skarinou is een klein dorp tegen een heuvelrug, dichtbij de snelweg Limassol-Larnaca/Nicosia. Er is nauwelijks toerisme. In het centrum is een mini-market, gerund door een zeer vriendelijk oud vrouwtje. Verder zijn er een taverne en een goed restaurantje. Aan de rand van het dorp is een supermarkt waar vrijwel alles op eet- en drinkwarengebied te krijgen is. In de omgeving van Skarinou kan heerlijk gewandeld worden. Het is een wat heuvelachtig gebied met veel olijfgaarden. Zowel het dorp als de omgeving stralen een en al rust uit. Een auto is een must. De strandjes liggen zo'n 10 km van Skarinou. Allemaal zeer rustige kiezelstrandjes. Skarinou is een heerlijke plek voor mensen die van rust houden. Tip: Bezoek eens de "Garden of Eden" aan de weg tussen Palaichori en Aplik. Het is een kleine gemoedelijke fruitkwekerij waar door de eigenaar Andreas ook koffie/thee geschonken wordt.

Gereisd Anders in augustus 2005
Skarinou scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews