Larnaca

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

We hebben een aantal aanbieders voor Larnaca voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Larnaca

Vlak aan het strand, dicht bij vliegveld

Cees,
    3-8-2012

Hotel Flamingo Beach ligt pal aan het strand op loop afstand van het centrum van Larnaca. Het vliegveld is slechts 5 km. In het hotel wordt veel georganiseerd, buikdansen, dansen, muziek, goochelaars en vuurvreters. Het buffet is prima verzorgd. Ook het ontbijt is prima gezien de prijs. De kamers zijn netjes met zeezicht

Gereisd met partner in mei 2012

Geweldige renovatie

nldarklord,
    1-9-2011

In 2011 volledig gerenoveerd.

Ziet er prachtig uit.

Mooie, ruime appartementen.

Zeer luxe ingericht.

Rustige locatie, zeer dicht bij het strand!

De stad Larnaca is goed bereikbaar per bus, taxi of huurauto (nb. hier rijdt men links)

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldige vakantie!!

TA,
    30-8-2011

Het complex was in juli volledig vernieuwd en zag er prachtig uit.

Mooie kamers, heerlijk zwembad en super service! Afstand tot het strand is ongeveer 100m. De afstand tot Larnaca was wel ietwat vervelend, vooral met de wisselvallige busdiensten. Een auto huren is hier dan ook wel bijna een must, vooral als je iets van het eiland wil zien (kosten +/- E 50,- p./d.). Vooral het berggebied Troodos en de zonsondergang bij Coral Bay (in het westen) zijn echt de moeite waard!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Alleen okay voor echte budgettoeristen

Erik & Sandya de Ruijter,
    6-6-2011

Personeel doet écht z'n best maar wordt overwelmd door werk en een direktie die gewoon geen goede kwaliteit WIL leveren. Bungalowkamers zijn beter dan hoofdgebouw maar ook dan nog beperkingen; zoals 1 zeep-dispenser in de hele badkamer (bij wastafel) wat erg lastig is bij douchen, en betalen als je zwembadhanddoek erbij wilt. Linnen wordt 1 x per drie dagen verschoond.

Eten erg middelmatig.

Gereisd met partner in januari 2011

Goede deal

Frank,
    15-5-2011

Mooie accommodatie. Gunstige ligging voor bezichtiging eiland. Auto is wel vereist (ligt buiten Larnaca). Wij hebben accommodatie los geboekt via ITS (Duitse touroperator) en zijn gevlogen vanaf Weeze. Scheelt enorm t.o.v. standaard pakketreis.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011