Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°14°
Appartement Filokypros - Efkarpos Country House

We hebben een aantal aanbieders voor Filokypros - Efkarpos Country House voor je op een rij gezet:

Eliza was here

5 reviews over Appartement Filokypros - Efkarpos Country House in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Lisette
11-3-2016

Mijn man en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit fijne appartement. Alles was netjes en goed verzorgd. De ligging is fijn, in een rustig dorpje maar met genoeg leuke taverna's in de buurt. Prima uitvalsbasis om de interessante plekjes op Cyprus te ontdekken!

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

Hans Quaedvlieg
28-9-2015

Evkarpos = rijk aan fruit. Helaas, er staat 1 zielig citrusboompje op het terrein. De inrichting van het appartement is pover. De eigenaren zijn vriendelijk tot het moment dat je ze aanspreekt over bepaalde gebreken. In ons geval de derde slaapplaats. Deze bestond uit een slaapbank die nog te slecht was om een hond op te laten slapen. Verder is er Geen supermarkt of restaurant in het dorp te vinden. Niet boeken dus.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek

Tamara
4-10-2013

Mooi appartement in een rustig dorpje tussen de lokale bevolking. Met huurauto kan je prima op pad om alles te bezichtigen en om de drukte op te zoeken. Heel fijn om dan weer na terugkomst appartement je rustpunt te hebben. Leuke katjes bij het appartement zwart/witte heb ik karpos genoemd naar het appartement. Ik vertrouw op de Nederlanders dat ze goed verzorgd worden. Wij hebben ons prima vermaakt hier op Cyprus!

Gereisd met partner in september 2013

Tevreden

Roger
26-6-2011

Leuk en kleinschalige appartementen (5 stuks) in Psematismenos, een rustig dorpje in Cyprus. Ligging is niet landelijk maar midden in het dorp. De kust is met de auto binnen 15 minuten bereikt. Het zwembad is heerlijk. De inrichting is niet luxe en de ruimte (m.n. de slaapkamer) kon groter. De service en uitleg van de eigenaren had beter en uitgebreider gekund. Al met al een goede prijs / kwaliteit verhouding maar het is eerder 3 sterren waard dan 4.

Tip: Zelf koken in het appartement? Tuurlijk niet! Weg met die Hollandse zuinigheid en ga eten bij Lord Kitchener in Psematismenos. Het enige restaurant in het dorp. Zalig eten voor een (h)eerlijke prijs!

Gereisd met partner in juni 2011

Wat een verademing

Eleni
9-9-2009

Heerlijk klein complexje midden in het dorp. Prachtige appartementen (we hadden er 2) Hartelijjke mensen de eigenaren maar ook bv de buren, kwamen met Pascha gekleurde eieren en paasbrood brengen :) Alles mooi afgewerkt en ieder appartement heeft een eigen stekje.

Gereisd anders in Wed Sep 09 2009 15:00:35 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filokypros - Efkarpos Country House in Psematismenos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filokypros - Efkarpos Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.