Reviews over Psematismenos

Heerlijke vakantie

Lisette,
    11-3-2016

Mijn man en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit fijne appartement. Alles was netjes en goed verzorgd. De ligging is fijn, in een rustig dorpje maar met genoeg leuke taverna's in de buurt. Prima uitvalsbasis om de interessante plekjes op Cyprus te ontdekken!

Geweldige plek

Tamara,
    4-10-2013

Mooi appartement in een rustig dorpje tussen de lokale bevolking. Met huurauto kan je prima op pad om alles te bezichtigen en om de drukte op te zoeken. Heel fijn om dan weer na terugkomst appartement je rustpunt te hebben. Leuke katjes bij het appartement zwart/witte heb ik karpos genoemd naar het appartement. Ik vertrouw op de Nederlanders dat ze goed verzorgd worden. Wij hebben ons prima vermaakt hier op Cyprus!

Tevreden

Roger,
    26-6-2011

Leuk en kleinschalige appartementen (5 stuks) in Psematismenos, een rustig dorpje in Cyprus. Ligging is niet landelijk maar midden in het dorp. De kust is met de auto binnen 15 minuten bereikt. Het zwembad is heerlijk. De inrichting is niet luxe en de ruimte (m.n. de slaapkamer) kon groter. De service en uitleg van de eigenaren had beter en uitgebreider gekund. Al met al een goede prijs / kwaliteit verhouding maar het is eerder 3 sterren waard dan 4.

Tip: Zelf koken in het appartement? Tuurlijk niet! Weg met die Hollandse zuinigheid en ga eten bij Lord Kitchener in Psematismenos. Het enige restaurant in het dorp. Zalig eten voor een (h)eerlijke prijs!

Wat een verademing

Eleni,
    9-9-2009

Heerlijk klein complexje midden in het dorp. Prachtige appartementen (we hadden er 2)

Hartelijjke mensen de eigenaren maar ook bv de buren, kwamen met Pascha gekleurde eieren en paasbrood brengen :)

Alles mooi afgewerkt en ieder appartement heeft een eigen stekje.