Hotel E-Hotel

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°7°

Plaats als eerst een review!

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor E-Hotel voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Bebsy
Bebsy

1 review over Hotel E-Hotel in het Nederlands

leuk

remco
18-6-2012

het is een leuk hotel en er wordt goed verzordt naar de klanten

Gereisd met vrienden in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel E-Hotel in Perivolia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel E-Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.