Hotel Vergi

6.3Voldoende

14 reviews over Hotel Vergi

• 7vugts a04-08-2011

magnifiek

zeer prettig hotel nette kamers goed eten vlak bij strand

Gereisd met partner in september 2010

• 7Debby14-08-2006

Lekker ouderwets hotelletje, klein maar fijn. Leuk personeel en het buitenterras geeft je een ECHT vakantiegevoel! Het eten is niet uitgebreid maar wel redelijk binnen te houden, wij hebben de manager op lopen porren om een BBQ te organiseren en 2 dagen later hadden we ipv buffet een BBQ bij het zwembad, wat errug gezellig en sfeervol was!!

Jammer dat dit hotel een beetje in een "dode" hoek van Larnaca lag. Buiten het hotel heb je aan de doorgaande weg een paar leuke restaurants zitten, maar verder is het uitgestorven...

Dit heeft bij ons gelukkig de pret niet gedrukt, want met een dagje fiets huren en een paar dagen met een bus mee, krijg je een weekje al gauw vol!

Gereisd in augustus 2006

• 6Marleentje28-02-2006

Het Vergi hotel is inderdaad geen super hotel, maar als je voor weinig een weekje weg wilt is het prima te doen. Je zit vlakbij de zee met lekkere restaurantjes en als je wat van de omgeving wilt zien moet je gewoon een auto huren. Kost ook geen drol. Het personeel van het hotel maakt je vakantie een stuk aangenamer, doordat ze erg gastvrij zijn. Yannes (de manager) is een topgozer.

Gereisd in februari 2006

• 7Joop27-09-2005

Hotel is goed genoeg voor 2 en het personeel is zelfs 3. Of je last hebt vd omgeving hangt v je kamer af. Bovenste verdieping: airco geraas. Voorkant hotel: geluid doorgaand verkeer. Achterkant: karaoke en blaffende honden. Aardige schoonmaakploeg ook; leg je een fooitje op je kussen, dan ligt er daarna een bedankbriefje! + dat je nieuwe toiletrollen krijgt. :-) Cyprus is niet bepaald het goedkoopste of mooiste eiland. Sla maar over en ga maar naar Kreta of Corfu, daar zie je meer. Ik raad het ook niemand aan om naar cyprus te gaan. Leuk vond ik het "links rijden"; dat kan ik nu dus ook. :-) + de gunstige coctail-prijzen + de vijandige grens met de turken. Tsja.

• 7Mr. Prinsen19-09-2005

Kom net terug van een 8 daagse reis naar Cyprus in dit hotel. Vergi Hotel is een goed 2 hotel, maar een echt 2. Je moet er niet teveel verwachtingen over hebben. Wel goed eten, vriendelijk personeel en een vriendelijke manager die alles doet om je een goede vakantie te bezorgen. Dat is ook belangrijk als je op vakantie gaat! Hiernaast is het aan te raden om een jeepexcursie te huren ter plaatse naar het Troodos gebergte en een dagje naar Ayia Napa te gaan. De ligging is leuk maar niet spectaculair. Cyprioten zijn vriendelijke mensen en Cyprus is een prachtig eiland. Echt een aanrader, geboekt bij reisbureau.

• 7Tom en Kim05-09-2005

Wij zijn van 26/8 tot 2/9 in dit hotel geweest en hebben het er erg naar ons zin gehad. Ontzettend aardige bediening en de manager doet inderdaad heel erg zijn best het iedereen naar zijn zin te maken. Op loopafstand van gezellige kroegjes, het strand, restaurants en de bus, maar zelf rustig (op de doorgaande weg na dan) gelegen. Kamers eenvoudig maar knus, heerlijk geslapen. Wij vinden dit een echte aanrader voor de gezellige rustzoeker die geen echte luxe zoekt!

• 7Hennie en gezin05-09-2005

Wat wil een mens voor die prijs nog meer!Tja voor de jeugd misschien iets tè rustig maar verder? Hoezo in de nabijheid geen winkels en barretjes? Is 1km lopen al te ver? Het strand is geweldig en de mensen van het hotel zijn supervriendelijk en behulpzaam! Wil je meer?? Ga dan naar Ayia Nappa, maar betaal dan wel meer als het dubbele!1p50 voor een flesje water is wel bijna 3 euro!!!

• 5Bekkema27-08-2005

Ik ben in het hotel geweest in de periode 24 juni t/m 1 juli. Het hotel is sober ingericht(jaren 70) maar het personeel is ontzettend aardig. het is een Low buget hoten want wij zater er totaal voor 420 euro voor 2 personen vliegen,logies en ontbijt bij Sky Tours De kamers en het zwembad worden goed schoongehouden. Om 18.00 uur t/m 19.00 uur is er Happy Hour dan worden de dranjes halve prijs. Voor een handoek wisseling moet wel gevraagt worden In de omgeving zijn hele goede restaurantjes voor een lage prijs links een visrestaurant(aanrader) De omgeving is saai je moet er ook op uit trekken met openbaar vervoer is spotgoedkoop maar voor de rustzoeker een goede lokatie. Voor de duiker is het hotel ook goed 1 minuut lopen een Padi duikschool genaamd Viking Divers deze bezoeken diverse mooie duiklokatie's met als atractie een wrakduik naar een 25 jaar geleden gezonken Ferryboot.

• 7Tim en Janette22-08-2005

Wij zijn in dit hotel geweest van 22-7 tot 29-7. Het is zeker een leuk hotel. In het hotel zitten veel Nederlanders. De eigenaar doet er alles aan om de gasten naar hun zin te maken. Zo heeft hij elke dag een happy hour en verzorgt hij cypriotische barbeque avonden. Mijn vriendin en ik zijn dit jaar al eerder op vakantie geweest en zo konden we voor een relatief laat budget (e 349,- halfpension) toch een weekje op vakantie.

• 5Sandra en Martijn07-08-2005

Wij zijn van 29-07t/m 05-08 in het hotel geweest. Veel van de bovenstaande klachten hebben wij gelukkig niet meegemaakt, zoals een harde airco of de spiralen van het bed. Echter vonden wij het hotel ook niet echt top. Het eten was inderdaad niet onze smaak en vaak ook al koud. Maar je moet niet vergeten dat het een 2 hotel is en dat je dus ook geen luxe moet verwachten. Het personeel vonden wij erg vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Helaas vinden ook wij het geen aanrader maar voor een klein budget konden we ook weinig anders verwachten. In het hotel zijn veel kleine dingetjes kapot of zoiets dergelijks wat het er natuurlijk niet mooier op maakt. Daarnaast zit je best ver uit het centrum maar wanneer je met de bus gaat is het goed te doen, en het kost maar 60 cent.

0 tips over Hotel Vergi

0 vragen over Hotel Vergi