Hotel Sveltos

• Matig / voldoende: 5 - 7

Matig Hotel

Martin
16-8-2010

Beetje vergaande glorie en net iets te ver van het centrum. Veel engelse in het Hotel.

2007

Wat een vreselijk slecht hotel, 3 sterren? Het was er vuil

Simon en Gerda Ruskauff
11-8-2007

Wat een vreselijk slecht hotel, 3 sterren? Het was er vuil en vies. Het stonk er heel muf, alsof het heel lang dicht was geweest. Aircondition werkte niet, niet schoongemaakt? Iets eten in de middag kon je niet want de keuken was dicht. De man achter de receptie deed ook de bar en wist niet wat een Irish Coffee was, hadden zie niet volgens hem. Stond anders wel op het menu. Wel een mooi zwembad. Ontbijt redelijk. Het ergste was dat we er 2 dagen zaten vanwege de fly-drive. Wat een slechte keuze. Een fatsoenlijk kopje koffie, cappucino of thee kon je niet krijgen, alles zat in van die oploszakjes. Niet eens een fatsoenlijke koffiemachine. Geen best hotel. Waren blij dat we na 2 dagen uit konden checken, daar gaan we nooit meer heen.

2006

in augustus 2006 was ik in dit hotel, eigenlijk een te warme maand; de mensen van het hotel vond ik i.h.a. vriendelijk; goede ruime kamer met tv, balkon en goed werkende douche en bad; ik had L&O, het ontbijtbuffet was in orde; uitstekend zwembad: zeer ruim en schoon; ligging: bijzonder afgelegen, maar met auto plm. 10 minuten naar boulevard in Larnaca; ook gaat er tot 9 uur 's avonds een bus naar Larnaca; voorzijde hotel ligt aan verkeersweg; voordeel van de ligging: op 10 minuten loopafstand van kiezelstrand

2003

In juli 2002 ben ik in dit hotel geweest. Het hotel ligt aan het kiezelstrand. Aan de hoofdweg, richting Larnaca kan je fietsen huren (kosten 3 pond p.d), en dat is zeker een aanrader. Dagelijks fietsten wij o.m. naar de zoutmeren, de tekke moske, het nabij gelegen dorp (richting Aya Napia) of gewoon door de buitenwijken van Larnaca. Het eten was redelijk, beniening goed en de schoonmaak van de kamers ook goed. Aya napia is leuk, voor als je van een strand houdt die speciaal voor de tourist is gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Sveltos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sveltos in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sveltos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sveltos scoort een 8.7 uit 10 op basis van 5 reviews.