Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag16°8°

Matig

7 reviews over Aparthotel Sun Hall in het Nederlands

Toen een goed appartement!

Ina
13-8-2010

Zie dat de beoordelingen van de laatste jaren over het algemeen slecht zijn. In 2002 was alles nog goed in orde. Prima locatie, goede appartementen met mooi uitzicht over zee. Toen een prima vakantie gehad in Larnaca, Sun Hall!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2002

Goed hotel op centrale lokatie

Paul
11-8-2010

Wij zijn deze zomer in het Sun Hall hotel geweest en hebben er een leuke week gehad. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar de kamer was schoon en het personeel vriendelijk. Bovendien ben je overal snel door de goede ligging.

Gereisd met partner in juni 2010

erg vies

philip stam
11-1-2010

versleten en verlept! je kon het vuil van de badkamer tegels afschrappen met je nagels. polyester lakens, blij dat we niet in de zomer daar zaten. wel grote kamers met mooi uitzicht. menig 2 sterren gehad in noord afrika dat er beter uitzag.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

2007

zeker geen 4****

niki
12-11-2007

zeker geen 4****. eerder 2**. vieze vloerbedekking, verlichting die scheef hangt, gordijnen uit de rails. zeer chabby. Voor de zelfde prijs zijn er veel betere hotels bij Larnaca.

Gereisd met partner in november 2007

Hoewel in de kamers van dit hotel een minibar en betaalde kluis aanwezig zijn verdient het hooguit 3 sterren. Het strand aan de boulevard is overigens beslist niet de moeite waard. Vloerbedekking in mijn kamer was vies (verbrand geweest) en erg smalle bedden.

Gereisd met partner in oktober 2007

Kakkerlakken in de badkamer, het eten bij het ontbijt is niet te eten (gelukkig een starbucks om de hoek). Geen succes, niet naar toe gaan.

Gereisd anders in september 2007

2005

Appartementen van het hotel zijn prima, alleen de weg (binnendoor) van hotel naar appartement is zeer sjofel. Onverwacht hadden we in juli 2005 een heel goed zijzicht op zee. Nadeel was dat we tegen een hele grote bouwput zaten te kijken omdat "The four lanterns" bleek te zijn afgebroken. Ondanks enig bouwlwaai toch goede vakantie gehad in aardige omgeving.

Gereisd anders in oktober 2005

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Hall in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.