Hotel Princess Beach

super

carla,
19-7-2018

heerlijk mooi schoon hotel

eten was heerlijk en vriendelijk personeel

nadeel niet zo veel te doen in omgeving maar voor een weekje rust heerlijk hotel

Gereisd met vrienden in juni 2018

mooi eiland

tassie09
17-10-2010

Cypress is een heel mooi eiland met zeer vriendelijke mensen,wij hadden voor 3 dagen een auto gehuurd waardoor we allerlei mooie dorpjes, ruines en verlaten stranden hebben gezien, dus echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2005

Fantatisch hotel /app

krissie
17-5-2010

Super wat een leuk hotel , het annimatie team van 12fly was gewoon uitzonderlijk goed. Er werd erg veel gedaan om iedereen te vermaken gewoon superrrr

Gereisd met jonge kinderen in juli 2002

2006

Wij zijn in mei '06 hier geweest

Laura
30-7-2006

Wij zijn in mei '06 hier geweest. Zeer mooi, verzorgd complex. Wij hadden allin geboekt. De dag van aankomst mochten wij nog snel iets eten (het restaurant was officieel al gesloten). De kamers waren schoon, badkamer met bad was ook zeer schoon. Elke avond was er muziek ed. op het teras. Zwembad was mooi aangekleed. Verschillende restaurants waar gegeten kan worden voor de lunch. Complex ligt aan de zee. Een strook grind, daarna een wandelpad en daarna gras waar ligbedden van het complex op staan. Daarachter Beachrestaurant wat ook bij het complex hoort. Zeer fijne verzorde luxe vakantie gehad. Wel veel ouderen!

Gereisd anders in juli 2006
2004

Mooi hotel (all-in,er is een speciale lijst voor de all-in gasten, wil je iets anders dan moet je extra betalen)met schitterend zwembad. eerste gedeelte van het zwembad loopt mooi af in tegenstelling tot het kinderbadje wat maar 1 diepte had. (vrij diep voor kleine kindjes). Nadeel dat je maar 1X per drie dagen schone badlakens kreeg voor bij het zwembad. Het "mooie zandstrand" was echt een desillusie. Veel stenen op een kleiachtige strand. In tegenstelling tot de late night snack die we bij onze late aankomst kregen aangeboden (oud brood, vieze tomaatjes, uitgedroogde olijven, was het eten (buffetten)super met veel variatie.Veel engelse gasten met een gemiddelde leeftijd van 50+. Aan de overkant van het hotel veel restaurantjes en barretjes die bij nader inzien helemaal niet zo prijzig waren als was voorgelicht. Met die wetenschap hadden wij waarschijnlijk dan ook niet all-in geboekt.

Gereisd anders in oktober 2004
2003

helaas is het eten alleen Engels georiënteerd en heeft maar een cyclus van 7 dagen, beetje eentonig,allerlei buffetten

Alles gerenoveerd in april 2003, heeft nu een schitterend zwembad met watervallen.

Hotel ligt aan zee, All-in, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, elke avond kleine show onder andere grieke avond, dansen, magic shows, overdag darten volleybal enz

Gereisd anders in september 2003

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.