Appartement Palm Beach

2 reviews over Appartement Palm Beach in het Nederlands

Goede deal

Frank
15-5-2011

Mooie accommodatie. Gunstige ligging voor bezichtiging eiland. Auto is wel vereist (ligt buiten Larnaca). Wij hebben accommodatie los geboekt via ITS (Duitse touroperator) en zijn gevlogen vanaf Weeze. Scheelt enorm t.o.v. standaard pakketreis.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011
2008

mooi strand

Elly
27-11-2008

ligt prachtig aan zee, maar verdere omgeving valt tegen

Gereisd met partner in november 2008

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.