Appartement Michaels Beach

Appartement Michaels Beach

Appartement
6,1

18 reviews over Appartement Michaels Beach in het Nederlands

Niet gezellig, weinig te doen

Ernst
26-3-2010

Larnaca Beach is een beetje een grauw geheel waar de gezelligheid ver te zoeken is. De kamer die wij hadden oogde verouderd en in vol TL licht zit je ook niet lekker een glaasje te drinken. Balkons die aan de kleine kant waren en luidruchtige Britten aan alle zijden bleken ook niet echt bij te dragen aan de vakantievreugde, evenmin als het ongezellige, weinig om het lijf hebbende groepje huizen, restaurants en andere koopgelegenheden dat samen met de hotelcomplexen Larnaca Beach vormt. Met de bus ben je wel snel en goedkoop in Larnaca of elders, maar het vereist wel een behoorlijke studie om uit te vogelen hoe de dienstregelingen van de verschillende maatschappijen lopen. Cyprus en de omgeving Larnaca zelf zijn verder top. De musea van Larnaca, de Angeloktisti kerk in Kiti, het merkwaardige, gespleten Nicosia, het vreemde VN bufferdorpje Pyla en het aardige klooster van Agia Napa, waar je gemakkelijk fietsen kunt huren zonder borg, maakten de trip tot een herinneringsvolle belevenis.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Dit nooit meer

alice
19-1-2010

De gerenoveerde appartementen leken nog wel zozo! De ligging is 7 km van larnaca zelf bij michaels beach zitten wel barretjes alleen daar is sávonds niets te doen! Het was gewoon een niet onderhouden appartement gordijnen kappot en vies, doche vies, pies lucht, er werd ons een keuken beloofd met alles erop en eraan, niet dus!! ruimte verder wel oke, lekker dicht aan strand maar ja heb liever toch een schoonappartement

Gereisd Met partner in januari 2010

nooit meer

jarno en alice
5-8-2009

het appartement michaels beach heeft verschillende appartementen die met het zwembad erbij is gerenoveerd

de rest zijn slecht onderhouden appartementen gordijnen hangen niet goed wc oud met roest randen eromheen dochhe weer uitslag in de voegen en kit ouddbollig slechte matrsassen het appartement ligt inderdaad dicht bij een centum maar daar is allen niets te doen veel tentjes en barren maar geen kip te bekennen

7km verder in larnaca zelf is een mooie boulevar en souvernier tentjes allen 10 euro heen en savond 12 euro terug {reken maar uit als je alle avonden gaat} verder wel aardige mensen daar maar ik ga uiteindelijk toch voor het conform anoniem

Gereisd Met partner in juli 2009

huwelijksreis! mei '98

familie
16-2-2009

na 11 jaar de film weer eens bekeken van onze huwelijksreis en michaels beach.toen zag het er al bijna verlaten en uitgeleefd uit...het leek wel in the middle of no where waar we zaten.bad nemen mocht niet.wel een beetje logisch. aardige oude dame op het strand.maar is het nou gerenoveerd?personeel aardig.ik ga niet meer terug naar cyprus.

Gereisd Met partner in Mon Feb 16 2009 08:35:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Niet slecht, maar geen 2e keer.

J.J. Erkamp
9-10-2008

Schoonmaak kon beter, vonden haren terug die absoluut niet van ons waren. Gordijnen hadden ook wel hersteld mogen worden. Lekker groot balcon, en de zee uitermate geschikt voor kinderen ( kon er lekker ver inlopen ). Voor hele kleine kinderen weinig vertier. Prima bedden ! Larnaca goed te berijken met o.v.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfekte prijs/kwaliteit verhouding.

Marcel Bouman
4-8-2008

Ligging direct aan het strand. Supermarkt en goede keuze aan restaurants op loopafstand.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

verschrikkelijk, appartementen helemaal airco, gordijnen

harrie
19-12-2007

verschrikkelijk, appartementen helemaal uitgeleeft,vies,kapotte airco, gordijnen in flarden, bankstel waar je doorheen zakt. hebben bij aankomst de dag erna een ander appartement gevraagd samen met de hostess geregeld.Zijn eerst boven gaan kijken alles was nog nat van het "poetsen". Bij gebrek van iets beters toch maar genomen.Hebben dit ook doorgegeven bij touroperator maar daarna niets meer van vernomen.Toch nog iets positiefs dat was de barman Simon.vakantie mei 2007

Gereisd Familie in december 2007

wij kunnen de kindvriendelijkheid niet beoordelen, omdat

S ruskus
2-11-2007

wij kunnen de kindvriendelijkheid niet beoordelen, omdat we geen kinderen bij ons hadden. Echter omdat de zee heel ver heel ondiep bleef, lijkt het ons ook ideaal voor kinderen.

Gereisd Met partner in september 2007

Eenvoudige accomodatie direct aan het strand in Larnaca op

G.P.J. Vermeeren
29-10-2007

Eenvoudige accomodatie direct aan het strand in Larnaca Bay, op ongeveer 7 km van Larnaca. Erg rokerig in de gangen.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima locatie voor dit eenvoudige appartement

I.J.A. van der Veen
31-8-2007

Prima locatie voor dit eenvoudige appartement. De mensen zijn ontzettend vriendelijk. Als je veel vertier zoekt is dit niet helemaal de juiste plek: voor zon, zee, strand is het juist een hele goede plek! Ook voor een uitstapje met de auto ligt Larnaca goed!

Gereisd Familie in augustus 2007

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Michaels Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Michaels Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.