Appartement

14 reviews over Appartement Lysithea in het Nederlands

Luidruchtig

Sillie
5-8-2011

Dit appartementen complex is gelegen aan een drukke weg richting Larnaca stad. Het appartement is vrij ruim van opzet, schoon en lekker balkonnetje. Minder is het geschreeuw en gegil van de Engelse dronken toeristen die voor het grootste gedeelte dit appartementen complex bezetten. Het strand recht tegenover het appartement, in de buurt een paar leuke restaurantjes op loopafstand.

Gereisd Met partner in juli 2007

Cyprus het grootste eiland in de Middellandse Zee.

Andries en Hillie
6-3-2010

Appartement Lysithea in Larnaka liggen aan een drukke autoweg overal ver van weg behalve het strand dat ligt met een groot strandpaviljoen aan de andere kant van deze weg. In het paviljoen wordt ook eten gereserveerd van wisselvalige kwaliteit. Cyprus is het meest oostelijke eiland in de Middellandse zee, goede uitvalsbasis naar Turkije ligt op 72 km, Egypte op 350 km. Na Sicilië en Sardinië is Cyprus het grootste eiland in de Middellandse Zee. Tussen deze twee bergmassieven ligt de Mesaoria, een zeer vruchtbare vlakte. De zuid- en oostkust hebben brede baaien en hier zijn dan ook verschillende havens te vinden: Famagusta, Paphos, Larnaka en Limassol. Cyprus heeft zijn naam te danken aan de handel in koper in de oudheid.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 1999 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

wel oke

J botterman
6-10-2008

Jammer genoeg lagen we erg ver uit de stad. De supermarkt in de buurt mag niet echt een supermarkt heten. Strand was wel heerlijk dichtbij. accomidatie was schoon, rustig bijna perfect. Jammer genoeg in kamer 003 geluidoverlast van de waterpomp maar we konden snel verhuizen naar 203. Dit appartement had alleen last van water overlast bij regen. gelukkig regent het dan ook niet vaak op cyprus dus dat viel mee.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PERFECT

Annet Bos
22-9-2008

We zijn hier nu voor de 6e keer geweest maar dit jaar was het anders want onze dochter van 2 ging voor het eerst mee naar George, Skeffie en Andreas. We hebben een fantastische vakantie gehad vooral omdat we super relaxed konden zijn en we dichtbij het strand en het zwembad waren. We wisten natuurlijk al hoe de service was en de vriendelijkheid van hun en dat was dus ook de reden dat we weer terug kwamen. Plannen voor volgend jaar zijn al weer gemaakt.

Annet

Gereisd Familie in september 2008

Leuk appartement

Patricia
10-9-2008

Het appartementencomplex ziet er prima uit! We zijn er twee weken geweest en hadden ook twee weken een auto bij het appartement. Voor ons was het een goede keuze omdat je toch nog wel op enige afstand van Larnaca zit. Er stopt wel een bus bij het appertement. Het voordeel van de auto was ook dat we de hele zuidkust van Pafos tot Aya Napa hebben gezien.

Super relaxed.

W. van der Voort
10-8-2008

Een hele fijne sfeer, met een gezellig barretje en een heerlijk zwembad. Het personeel is heel vriendelijk. Linnen en handoeken werden om de 3 dagen verschoond, maar in 10 dagen is het apartement niet schoongemaakt. Toch hebben we ontzettend genoten in dit vakantieoordje.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader

Andy Vrijhoef
4-8-2008

Bijzonder leuke complex, hele aardige mensen, vooral de eigenaar george, prima man, inderdaad in het weekend vechten voor een bedje bij het zwmbad, ivm locale bevolking, maar was een hele fijne vakantie. Wij hadden een auto erbij, dat zou ik iedereen aanraden, het ligt wel een beetje afgelegen. Ons zien ze er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes, verzorgd, Rustig en wandelen

zwolle
24-7-2008

Nou 12 dagen Cyprus achter de rug. Hotel zag er goed en verzorgd uit. Elke dag schone handdoeken en lakens zeker niet verkeerd. Personeel vriendelijk en als er iets kapot was of niet in orde werd er meteen aan gepakt. In het weekend veel lokale mensen aan het zwembad soms geen bedjes meer over voor de hotel gasten erg lastig dus. Ligging qwa strand is prima ruim en rustig strand. Ligging ten opzicht van eet gelegenheden en barretjes enz. als u van lopen houd prima maar het wel een eind lopen naar de gezelligheid. Als u van rust en wandelen houd prima. Als u meer houd van druk en gezelligheid zou ik toch voor de volgende keer voor A Napa kiezen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 24 2008 20:25:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig met Leuk zwembad met bar

Erik Koning
14-5-2008

Kleinschalig met Leuk zwembad met bar. Appartementen oud ingericht, weinig kookfaciliteiten. Wel goede handdoek en schoonmaak service. Strand aan overkant vd weg stelt weinig voor in vergelijking met stranden bij Agia Nappa.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Geen toiletpapier doorspoelen geen tv op kamer, geen Ned

J. Kijne
30-10-2007

Geen toiletpapier doorspoelen geen tv op kamer, geen Ned. krant op Cyprus geen kinderopvang/speelgelegenheid, ruw plaveisel personeel vriendelijk/adequaat mooie begroeiing Zeer rustig gelegen, prettig en goedvoorzien strand Een echte relaxvakantie.

Gereisd Met partner in oktober 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lysithea in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lysithea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.