Appartement

9 reviews over Appartement Lucky Hotel Apartments in het Nederlands

Fantastische locatie

S.Vreeling
18-9-2014

Hotel /app is een fantastisch hotel excellent gelegen aan de rand van Lar4naca. het is gesitueerd aan de zee en heeft de beschikking van een prachtig zwembad. Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel en een goede verzorging op het gebied van kameronderhoud. Het restaurant is goed verzorgd. Bijzonder geschikt voor jonge mensen met kinderen en wat oudere personen. De vakantie wordt ervaren als ontspannen!

Gereisd Met partner in augustus 2014

great place for families!!!!

marjolein
7-5-2014

Is heel leuk hotel voor gezinnen.

Het hotel heeft de afgelopen jaren heel wat renovatie onder gaan...betere kamers.. nieuwe liften..betere schoonmaakservices..mooie aangelegde tuin met leuk een leuk zwembad voor jong en oud. Het hotel ligt tegen over een mooi kiezelstrand en naast winkels en restaurants. Regelmatig wordt er in de zomervakantie BBQ georganiseerds tegen een kleine vergoeding en samen met andere hotelgasten is het reuze gezellig.

Het centrum en de mooie boulevard ligt ook niet ver van het hotel en is met huurauto en bus makkelijk te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013
2007

Wat een vreselijk hotel! Super grote MEGA kakkerlakken op

Corina
8-6-2007

Wat een vreselijk hotel! Super grote MEGA kakkerlakken op het terras en in de kamer. De hele badkuip vol met insecten. Een vreselijk zwembad, en net als hieronder beschreven kinderbadje is heel klein en net een gevangenis met die tralies. Maar ik had wel het idee dat de appartementen beter verzorg waren als de hotelkamers. Was in 2000 dus is al een tijdje geleden

Gereisd Anders in juni 2007

2005

laat in het seizoen, waren wij nog de enige gasten

Roelie
26-9-2005

laat in het seizoen, waren wij nog de enige gasten. personeel bijna niet meer gezien alleen bij aankomst en vertrek

Gereisd Anders in september 2005

het was een vreselijke vakantie wij zijn in 2000 geweest

bianca
18-6-2005

het was een vreselijke vakantie wij zijn in 2000 geweest. vreselijk vies en onaardig personeel veel kakkerlakken daar genoemt 'pepe's'. het zwembad is ook niet veel aan het 'kinderbadje' is net een gevangenis een klein rondje aan de rand van het normale zwembad met tralies erom heen. strand is dichtbij wel veel schelpen. en een leuk tentje er bij om wat te eten tussen de middag. leuke restaurantjes en pubs. je kan er veel bekijken. Cyprus was heel leuk maar het hotel eerlijk waar AFSCHUWELIJK

Gereisd Anders in juni 2005

Vorig jaar juni in dit appartement geweest

Natascha
18-4-2005

Vorig jaar juni in dit appartement geweest. Schoon was het niet, maar het personeel vonden we wel erg aardig. Ik mocht zelfs een draagbare radio lenen van de hotelbaas, zodat ik op onze kamer muziek kon luisteren. Lekker zwembad en het strand was feitleijk de straat oversteken. De kamer zelf was niet echt schoon en erg simpel ingericht. Larnaca stad ligt vrij ver van dit appartement, dat was best een minpunt. Maar vlakbij het app heb je wel een boulevard met restaurantjes en winkeltjes. Op het strand liggen wel veel schelpen, maar het water is heerlijk. Van dit appartement moet je niet al te veel verwachten qua luxe en onderhoud, maar voor de rust zit je in dit app wel goed. Bedden vonden we overigens wel prima. Wel veel lawaai van andere hotelgasten. Tja, als je dit app geboekt hebt, hoef je niet gelijk te balen, want op zich hebben wij een leuke vakantie gehad!

Gereisd Anders in april 2005

Wij zijn hier zomer 2001 geweest

J.D.
20-3-2005

Wij zijn hier zomer 2001 geweest. Het was echt een ongelooflijk vieze bende. Het personeel was heel onvriendelijk. Wij hebben het nog nooit eerder zo smerig getroffen. Toen we aankwamen zagen we de eerste kakkerlakken al door het appartement lopen. Gelijk personeel geroepen. Hij vroeg hoelang we hier bleven. Waarop wij antwoordden dat we 2 weken zouden blijven. "dan wen je er wel aan" was de reaktie. Het was zo slecht dat we achteraf een behoorlijk bedrag van de reisorganisatie retour hebben gekregen.

Gereisd Anders in maart 2005

Wij zijn hier alweer wat jaartjes geleden geweest, maar te

natasja smit
15-2-2005

Wij zijn hier alweer wat jaartjes geleden geweest, maar pas onlangs achter het bestaan van deze site gekomen.

Ik kan het niet laten toch nog even wat commentaar te geven.

Het hotel lag erg achteraf en was niet gemakkelijk te bereiken. Het personeel was liever lui dan moe en echt vriendelijk waren ze dan ook niet. De kamers waren smerig, ik heb zelf de w.c. regelmatig schoon moeten maken, want met 'n zindelijk wordende peuter is dit toch echt 'n vereiste! De kamers waren bovendien erg sober en ongezellig ingericht! Verder was er regelmatig overlast beneden van overige vakantiegangers. Er is zelfs 'n keer 'n vitrine kast ingeslagen! Niet echt 'n plek waar je je als jong gezin op je gemak voelt dus!

Gereisd Anders in februari 2005
2004

Wij zijn hier in 2001 geweest, maar we hebben nog nooit in

N.
25-6-2004

Wij zijn hier in 2001 geweest, maar we hebben nog nooit in zo'n slechte accomodatie gezeten. Het appartement was buitensporig smerig, het hele balkon zat onder de vogelpoep zodat we er niet eens badlakens konden ophangen, laat staan er zitten. Het eten was van superslechte kwaliteit, de hele nacht door was het een hels kabaal en bovendien was de ligging ook niet ideaal. Gelukkig hadden wij de hele vakantie een auto en hebben we er het beste van gemaakt. Zelfs de reisorganisatie gaf gaf achteraf toe dat het ver onder de maat was. Overigens is Cyprus verder wel een supermooie bestemming.

Gereisd Anders in juni 2004

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lucky Hotel Apartments in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lucky Hotel Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.