Hotel Louis Princess Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Louis Princess Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Princess Beach voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Louis Princess Beach in het Nederlands

Goed hotel, goede bedden, heerlijk eten (all inclusive is perfect), aardige bediening.

Kortom: wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel (eind september 2006). Aan het strand liggen was fijn, zij het dat je (vanaf het midden van onze vakantie) er vroeg bij moest zijn voor een handdoek op een bedje (was niet in het begin van onze vakantie), maar dat ligt natuurlijk aan de gasten zelf, die dit probleem veroorzaken (en bv. wel bedje bezet houden d.m.v. handdoek en bijna de gehele dag niet komen)

Dit hotel kunnen wij aanbevelen voor een luie zonvakantie (er zijn leuke excursies te maken o.a. naar Nicosia, een aanrader), evenals het Louis Imperial Beach in Pafos.

De ligging is niet zo fijn, het hotel ligt aan een drukke weg en het strand stelt niets voor. De service is aardig, de mensen hebben iig goede intenties, het is wel even drammen voor je, je zin krijgt. Wij waren er in oktober en het hotel was overboekt! Netjes is dat je dan naar een ander Louis hotel kan. Ik vind de prijs/kwaliteit mwah, het eten is goed en gevarieerd, de meeste kamers zijn netjes op een paar na, maar de bedden zijn niet prettig. Voor kinderen is dit heerlijk, super zwembad en animatie. Tip: Ga mee met de duikboot, trip is super georganisseerd en het is echt heel gaaf om 42! meter onder zee te gaan.

Eein leuk hotel met goed eten en vriendelijk personeel

Fam. van Lierop
5-8-2006

Eein leuk hotel met goed eten en vriendelijk personeel.

De slechte bedden was wel een nadeel en voor het starnd hoef je niet te gaan want dat is ronduit slecht, gelukkig maakt het geweldige zwembad veel goed.

Weekje met 2 kinderen naar dit hotel geweest

wj koens
9-6-2006

Weekje met 2 kinderen naar dit hotel geweest. 4 bedden naast elkaar op 1 kamer wat krap maar voor 1 week te doen. Eten zeer goed evenals zwembad met voldoende ligbedden en parasols en animatie overdag. Animatie 's avonds erg oubollig. Bij diner is lange broek verplicht.

Totaal indruk van hotel is uitstekend. Larnaca Bay is helaas geen bruisende locatie.

Larnaca is qua vakantie-bestemming geen beste keuze

Jules Aaldriks
27-5-2006

Larnaca is qua vakantie-bestemming geen

beste keuze. Het hotel is prima w.b.t

bediening en eten.Minpunt zijn de bedden

en èèn zeer onvriendelijke receptionist

(oudere man).En de avond-entertainment

is veel te luid.Toch als geheel wel O.K.

2005

prachtig hotel met uitstekend eten en drinken

albert razing
13-9-2005

prachtig hotel met uitstekend eten en drinken. gasten worden in de watten gelegd. kamers zijn zeer ruim en keurig ingericht.wordt beoordeeld als 4 sterren, voor ons was het een 5 sterren waard. wel een hotel voor oudere mensen. enig nadeel, watersporten is op ruime afstand en duur. gaan zeker nog eens terug mits bruintje het trekt.

Uitstekend hotel Vriendelijk personeel Weinig Belgische

Franchet Eric
27-7-2005

Uitstekend hotel

Vriendelijk personeel

Weinig Belgische klanten

Een uitstekend hotel met prima verzorging

Peeters H.
20-7-2005

Een uitstekend hotel met prima verzorging.

Ligging echter slecht. dorre omgeving,

strand in de plaats Larnaca Bay ook niet geweldig.

2004

all inclusive is perfect

Fam. Brand
3-8-2004

all inclusive is perfect. alles is prima verzorgd. vriendelijk personeel.

Wij hebben 19 dagen genoten van onze vakantie.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Princess Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.