Hotel Louis Princess Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Louis Princess Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Princess Beach voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Louis Princess Beach in het Nederlands

Mooie rustige vakantie

Wilco en Debby
21-7-2009

Prachtig hotel. Goed onderhouden en schoon. Het eten is heerlijk. Wij (stel van 25 en 27 jaar oud) zijn er 8 dagen geweest en hebben geen 1 dag hetzelfde eten voorgeschoteld gekregen. Het hotel ligt op een relatief rustige plek. Aan de overkant van de straat zijn er een aantal "pubs" en eet gelegenheden, maar hier heb je totaal geen overlast van. De service is perfect. De mensen doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Er is alleen 1 groot nadeel aan dit hotel. Er is weinig tot geen animatie team. Wij zijn er nu in het hoog seizoen geweest en het animatie team bestond uit 1 "badmeester" (zit op een bankje bij het bad) en 1 vrouw die je eigenlijk maar weinig ziet. 's Avonds is het al helemaal niks en vaak hetzelfde. Niet echt leuk voor kinderen, die er wel volop zijn. Als ze dit zouden aanpakken, dan zou dit hotel echt alleen maar 10en hebben gekregen. Kortom, ben je op zoek naar een rustige vakantie in een prachtige omgeving, dan is dit de perfecte keus.

redelijk hotel maar geen 4 sterren waard

karl marx
3-1-2009

Restaurat sluit om 21.00. Als je later aankomt krijg je enkele sneetjes Casino brood als vervanging.

Ijs laat men zo zacht worden dat gevaar voor indigestie op de loer ligt

plastic in dessert aangetroffen

Kamers wel op niveau en rustig. Eigen vervoer (huurauto) is handig en goedkoopste via hotel te regelen.

's Avonds is er muziek maar het ie wel steeds hetzelfde.

a Ey

2008

Mooi verzorgd hotel met goede service

Coby
7-10-2008

Het hotel ziet er keurig verzorgd uit, m.n. de 'tuinkamers' zijn ruim en op de begane grond heb je een groot terras waarvan je zo de tuin in naar het zwembad loopt.

De service is prima. Je kunt je drankjes meenemen naar je eigen kamer/terras, dat is geen probleem. Het eten is afwisselend, maar na 8 dagen ben je het wel zat. Je hebt wel een auto nodig wil je ergens komen. De directe omgeving van het hotel is niet veel (behalve een kleine supermarkt aan de overkant van de straat). Animatie stelt niet veel voor. Het is een ideaal hotel om een weekje uit te rusten. De ligbedden rondom het zwembad zijn voorzien van heerlijke kussens, dus dat is wel vol te houden. De medewerkers zijn allen zeer vriendelijk en behulpzaam! Wij hebben genoten!

Leuk hotel niet te groot 180 kamers

Fam Dröge
7-8-2008

Goede sfeer, goed eten, buffet heeft een vast patroon. iedere dag wat anders en dinsdags lekker BBQ aan het strand. Mooi zwembad ook apart kinderbad ong 50 cm deep. Leuke tuin met palmbomen. Aangelegd strand ook met kiezels, zee afgezet met golfbrekers en is tot aan de golfbrekers te lopen tot aan je middel in het water. 06/08/08 terug gekomen na 2 weken goede vakantie. Met kleine kinderen is het aan te raden een auto te huren ipv excursies. Links rijden is prima te doen overigens, was voor ons ook de 1e keer. Helaas weinig animatie. 3 van de 5 waren niet op komen dagen de 2 anderen deden hun best eentje sport en spel de andere kidsclub.

goed hotel

de koning
1-8-2008

Een goed hotel, maar helaas niet zo geschikt voor pubers. (mijn zoon van 16 had er nauwelijks wat te doen). Die indruk wekte de reisfolder niet.

De animatie liet flink te wensen over, maar dat kwam doordat er 5 Poolse mensen gewoon niet waren komen opdagen.

Personeel hoofdzakelijk uit voormalige oostbloklanden waardoor het niet altijd makkelijk communiceren was.

Kamers uitstekend, wij hadden een net gerenoveerde bungalowkamer. Werd keurig schoongehouden. iedere dag schone lakens en handdoeken.

Eten was prima, al vonden we het tussen de middag meestal lekkerder dan 's avonds.

Keus niet al te groot.

Op zondag wel erg druk doordat de Cyprioten dan massaal zelf naar het hotel komen.

Dat werd in het restaurant goed opgevangen, hotelgasten mochten van 13.00 -14.00 als eerste eten. Maar daardoor wel weer erg druk, zodat je het gevoel had niet rustig te kunnen lunchen.

Al met al een goed hotel voor jonge ouders en ouderen maar wat minder voor gezinnen met kinderen in de puberleeftijd

Aanrader

Stephan
22-7-2008

Top hotel met gevarieerd publiek. Goede service, attent. Hotel ligt wel op enige afstand van Larnaca zelf. Uitvalbasis om te duiken met Octopus diving schuin aan de overkant van het hotel is perfect. Als je lunch mist kan je een uitstekend lunchpakket meekrijgen.

Jammer dat je voor een kluisje extra moet betalen. De middag snack is a la carte hetgeen ideaal en lekker is.

2007

Uitstekend hotel, met een excellente groep personeel

Nico van Leeuwen
16-10-2007

Uitstekend hotel, met een excellente groep personeel. Praktisch iedereen spreekt Engels, sommigen ook een mondje Duits.

De bediening is attent en vriendelijk, de kamers (bungalowkamer op de begane grond) ruim en zeer goed bijgehouden.

Een absolute aanrader indien je voor een rustige vakantie gaat.

Verbinding met het centrum van Larnaca is ook goed te doen met de bus.

Zeer uitgebreide buffetten, enkel een beetje flauw van smaak (De grootste gemene deler qua smaak wordt aangehouden).

mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer goed van eten, zeer hygiënisch .

ligging niet zo interessant, om iets te bezichtigen is alles redelijk ver

leuk hotel om alleen maar te relaxen bij het mooie zwembad of aan het strand.

Hotel op zich wel goed, omgeving is niet zo mooi en niet

hendrik, miranda en emma visser
23-5-2007

Hotel op zich wel goed, omgeving is niet zo mooi en niet veel te beleven.

Personeel was net nieuw (russich) en de eerste dagen niet erg vriendelijk.

Hadden een kamer op de beg grond geboekt, ivm baby, en kregen een kamer op de eerste verd. dit werd snel opgelost net als het kinderbedje dat er niet was. Als je op de dag van vertrek je kamer wilt houden, is dit zeer moeilijk, na veel zeuren kregen we een klein kamertje waar we ook nog 15 pond voor moesten betalen.

Kluisje moet je ook apart huren.

Eten was wel goed, maar vaak koud en niet veel variatie bij de buffetten.

Zwembad is wel erg mooi.

Voor sommige drankjes moet je bijbetalen, Wij zijn anders gewend als we all- inclusief zitten.

Strand stelt niks voor, Animatie stelt niet veel voor, en 's maandags is er karoke wat heel hard moet, leuk als je een baby hebt, die slapen wil.

Best een goed hotel

Carlos en Kim
4-5-2007

Best een goed hotel. De all inclusive formule is zeker de moeite waard. Het ontbijtbuffet was voor ons een echte topper, de lunch was steeds uitgebreid en gevarieerd, het diner vonden we kwalitatief minder. We hadden een kamer langs de straatkant en daardoor wel wat last van de lawaaierige 'pub' aan de overkant, dus als je gaat boek je best een kamer met zicht op zee/zwembad. De inrichting van de kamer was echter picco bello. Het personeel was er vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader als je op zoek bent naar een hotel met rustige ligging want in de onmiddellijke omgeving valt er echt niets te beleven.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Princess Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.