Geen aanrader wat ons betreft ...

Hotel Louis Princess Beach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marly

Geen aanrader wat ons betreft ...

Marly
19-10-2011

Net terug van een 15-daagse vakantie in het Louis Princess Beach hotel.

Veel uiteenlopende verhalen gelezen.

Eerste nachtrust al flink verstoord door de bass van de pub/bar aan de overkant. Een andere kamer kost gelijk 7.50 per persoon per nacht. Belachelijk!

Inderdaad gedateerde kamer, maar werd uitstekend schoongemaakt.

Ontbijt was goed te doen. Voor de lunch alleen maar warm eten, dus diegene die gewoon een boterham willen hebben niks te zoeken tussen de middag. Avondeten begon ook al snel te vervelen. Ondanks verschillende thema's erg weinig variatie. Veel vet aan vlees en vaak erg droog. Beetje zout en peper kan ook geen kwaad. Pasta ligt te zwemmen in het vocht en is zelfs met saus nog smakeloos. Voordat je je laatste hap door je keel hebt is je bord al afgeruimd.

Het was aan het personeel te merken dat het seizoen op z'n einde kwam. Een vriendelijke 'you're welcome' na je 'thank you' of een glimlach kon er niet van af.

Veel aandacht voor animatie. Bijna elke avond 'vermaak'