De ligging is niet zo fijn, het hotel ligt aan een drukke

Review geschreven door Martine

De ligging is niet zo fijn, het hotel ligt aan een drukke

Martine,
31-10-2006

De ligging is niet zo fijn, het hotel ligt aan een drukke weg en het strand stelt niets voor. De service is aardig, de mensen hebben iig goede intenties, het is wel even drammen voor je, je zin krijgt. Wij waren er in oktober en het hotel was overboekt! Netjes is dat je dan naar een ander Louis hotel kan. Ik vind de prijs/kwaliteit mwah, het eten is goed en gevarieerd, de meeste kamers zijn netjes op een paar na, maar de bedden zijn niet prettig. Voor kinderen is dit heerlijk, super zwembad en animatie. Tip: Ga mee met de duikboot, trip is super georganisseerd en het is echt heel gaaf om 42! meter onder zee te gaan.