Hotel Louis Princess Beach

Hotel Louis Princess Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Princess Beach voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Louis Princess Beach in het Nederlands

Heerlijk relax

Johan
8-6-2018

Geweldig relax hotel, zeker een aanrader. Direct aan zee, ligbedden op gras. Wij komen zeker terug. Personeel zorgt voor een vakantie gevoel.

Mooi gelegen en erg vriendelijk personeel

Frank
22-5-2017

Mooi ligging direct aan strand, eten is prima voor deze all-in prijs. Niet erg geschikt voor kinderen. Bij de all-in prijs zat bijvoorbeeld geen ijsje. Kom je zonder kinderen, dan is dit een ideaal hotel met genoeg luxe en meerdere mogelijkheden voor een excursie.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Geen aanrader!!
28-9-2016

Veel te klein complex met dreunende muziek tot 's avonds laat.

Nooit meer naar huis!

Kim & Klaas
8-1-2016

Een fantastische vakantie gehad! Wij kwamen hier vooral om uit te rusten van de dagelijkse sleur. Super goede bediening! Bedden waren niet comfortabel en heb daarom op de slaapbank geslapen. De rest was perfect!

Gastvriendelijk

Raymond en maroeska
21-8-2015

gerenoveerd hotel met zeezicht en landzicht ruime hotelkamers en tuinkamers aan het zwembad. Personeel zeer klantvriendelijk. Het eten is zeer gevarieerd en altijd voldoende.

Mooi zwembad en een prima strand.

Diner in hotel of in het strand restaurant

Hardwerkend personeel die redelijk op de proef gesteld worden door een minderheid waar het nooit genoeg is

Fantastische vakantie op een fantastische locatie

Minder: vloedlijn is kiezels

Prima hotel

Carla en Adrie
13-6-2012

Het hotel ligt aan een drukke weg. Aan achterzijde hotel en bij tuinkamers daarvan niets te merken, landzijde waarschijnlijk wel. We hadden een tuinkamer, 20 meter van het strand. Prima kamer, behalve het bed (een boxspring) dat erg hard was waardoor je de veringen voelde. Via receptie geklaagd waarop we een topdek erbij kregen. Daarna lag het beter, nog niet echt top. Het eten was erg goed, uitgebreide buffetten met elke dag een ander thema, wat dan ook een ander buffet opleverde. Vriendelijk personeel, service gericht. Vragen / verzoeken bij receptie werden snel afgehandeld. Gelukkig geen muziek bij zwembad en strand, waardoor het heerlijk rustig was. Er was bescheiden animatie. Helaas was handdoekje leggen op het strand gewoon en aan het eind van de vakantie waren alle ligbedden bezet. Heerlijk strand met langzaam aflopende zee met schone zandbodem en weinig stroming.

Prima hotel

Carla en Adrie
13-6-2012

Het hotel ligt aan een drukke weg. Aan achterzijde hotel en tuinkamers daarvan niets te merken, voorzijde = landzijde waarschijnlijk wel. We hadden een tuinkamer, 20 meter van het strand. Prima kamer, behalve het bed (een boxspring) dat erg hard was waardoor je de veringen voelde. Via receptie geklaagd waarop we een topdek erbij kregen. De veringen voelde je niet meer, maar het lag nog niet echt top. Het eten was erg goed, uitgebreide buffetten met elke dag een ander thema, wat dan ook een ander buffet opleverde. Vriendelijk personeel, service gericht. Vragen / verzoeken bij receptie werden snel afgehandeld. Gelukkig geen muziek bij zwembad en strand, waardoor het heerlijk rustig was. Er was bescheiden animatie. Helaas was handdoekje leggen op het strand gewoon en aan het eind van de vakantie (begin juni) waren alle ligbedden bezet. Heerlijk strand met langzaam aflopende zee met schone zandbodem en weinig stroming. Uitstekend voor kleinere kinderen!

Heerlijk genoten.

i_vanklaveren
23-10-2011

We hebben 1 week in een tuinkamer verbleven. Goede kamer (niet gedateerd) en goed schoon gemaakt. Genoten van het eten: zeer gevarieerd, op smaak, warm, wij vonden het niet vet en zeker niet droog. Lekker strand met bedden, parasols en tafeltje. Wel vroeg je handdoek klaarleggen want dat deed iedereen. Personeel was veelal Bulgaars maar zeer vriendelijk en behulpzaam. Drankjes bij het all-in: veel keus maar kwaliteit was minder (goedkopere alternatieven). Inderdaad niet veel te beleven in de omgeving, alleen enkele restaurantjes, bars en supermarkten. Maar voor 1 euro met de bus naar Larnaca maakt veel goed. Bijkomende kosten: kluis voor €4,- pd en borg voor 3-polige adapter € 5,- en de kamer op de vertrekdag tot 6 uur was wel € 50,- en strandlakens met borg van € 10,- om de 3 dagen kreeg je een schone. Geen bezoek van de hostess, alleen de informatie ochtend en telefonisch bereikbaar.

Prima Hotel

H Van Gestel
19-10-2011

Hotel Louis Princes beach is een goed hotel met een erg goede service en zeker niet te vergeten een erg goede keuken zeer smaakvol en gevarieerd.

We hadden een tuinkamer deze is ruim en smaakvol ingericht en wat luxer als de standaard en zeezichtkamers.

Het schoonmaken van de kamers is naar Cypriotische begrippen redelijk.

in de omgeving van het Hotel is verder niets te beleven en is ook wat minder geschikt voor kinderen.

Er is elke avond ainimatie volgens een wekelijks programma.

Geen aanrader wat ons betreft ...

Marly
19-10-2011

Net terug van een 15-daagse vakantie in het Louis Princess Beach hotel.

Veel uiteenlopende verhalen gelezen.

Eerste nachtrust al flink verstoord door de bass van de pub/bar aan de overkant. Een andere kamer kost gelijk 7.50 per persoon per nacht. Belachelijk!

Inderdaad gedateerde kamer, maar werd uitstekend schoongemaakt.

Ontbijt was goed te doen. Voor de lunch alleen maar warm eten, dus diegene die gewoon een boterham willen hebben niks te zoeken tussen de middag. Avondeten begon ook al snel te vervelen. Ondanks verschillende thema's erg weinig variatie. Veel vet aan vlees en vaak erg droog. Beetje zout en peper kan ook geen kwaad. Pasta ligt te zwemmen in het vocht en is zelfs met saus nog smakeloos. Voordat je je laatste hap door je keel hebt is je bord al afgeruimd.

Het was aan het personeel te merken dat het seizoen op z'n einde kwam. Een vriendelijke 'you're welcome' na je 'thank you' of een glimlach kon er niet van af.

Veel aandacht voor animatie. Bijna elke avond 'vermaak'

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Princess Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Princess Beach scoort een 8.17 uit 10 op basis van 43 reviews.