Hotel Louis Princess Beach

Hotel Louis Princess Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Princess Beach voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Louis Princess Beach in het Nederlands

Fantastische Ort

Gabriela Dzielawski
4-7-2018

Ruhig sauber fröintlich gemutlich

Heerlijk relax

Johan
8-6-2018

Geweldig relax hotel, zeker een aanrader. Direct aan zee, ligbedden op gras. Wij komen zeker terug. Personeel zorgt voor een vakantie gevoel.

Mooi gelegen en erg vriendelijk personeel

Frank
22-5-2017

Mooi ligging direct aan strand, eten is prima voor deze all-in prijs. Niet erg geschikt voor kinderen. Bij de all-in prijs zat bijvoorbeeld geen ijsje. Kom je zonder kinderen, dan is dit een ideaal hotel met genoeg luxe en meerdere mogelijkheden voor een excursie.

Nooit meer

Geen aanrader!!
28-9-2016

Veel te klein complex met dreunende muziek tot 's avonds laat.

Nooit meer naar huis!

Kim & Klaas
8-1-2016

Een fantastische vakantie gehad! Wij kwamen hier vooral om uit te rusten van de dagelijkse sleur. Super goede bediening! Bedden waren niet comfortabel en heb daarom op de slaapbank geslapen. De rest was perfect!

Gastvriendelijk

Raymond en maroeska
21-8-2015

gerenoveerd hotel met zeezicht en landzicht ruime hotelkamers en tuinkamers aan het zwembad. Personeel zeer klantvriendelijk. Het eten is zeer gevarieerd en altijd voldoende.

Mooi zwembad en een prima strand.

Diner in hotel of in het strand restaurant

Hardwerkend personeel die redelijk op de proef gesteld worden door een minderheid waar het nooit genoeg is

Fantastische vakantie op een fantastische locatie

Minder: vloedlijn is kiezels

Понравилась тишина, спокойствие, умиротворенность. Отель не шикарный, но очень милый, домашний. Номер был небольшой (стандарт), но уютный. Развлекательная программа скромная, но пару раз в неделю приезжают певцы с сольными концертами (можно смотреть и слушать непосредственно с балкончика). Громкая музыка, другие развлекательные мероприятия прекращаются часов 10-10.30 вечера. Очень понравилась кухня, отношение поваров и официантов. Официанты стараются говорить по-русски, есть русскоязычные. Особенно хочется отметить девушку по имени Мариам из Молдовы. Пляж собственный. Лежаки с зонтиками расположены на оптимальном расстоянии друг от друга, в отличие от сеседнего Palm Beach, где шезлоги стоят очень плотно и буквально под каждым кустом. Территория ухоженная, бассейны регулярно чистят. Море мелкое: у волнорезов по пояс или по грудь. Но нашему ребенку это и нравилось. Вода в море очень теплая, комфортная.

Žadná sláva a 4hvězdičky?Výsměch.

Libor Michal
17-6-2012

Pokoje pološpína,na všem poměrně znatelné znamky používání,prakticky na každém balkoně hnizdo vlaštovek a pod nimi jejich záchod.Celokový dojem není až tak špatný,ale 4hvězdičkám neodpovídá ani vybaveni ani poměrně laxní personál.Já bych honotil tak 2 a půl hvězdičky,ani 3 hvězdičky hotelu neodpovidají.

Prima hotel

Carla en Adrie
13-6-2012

Het hotel ligt aan een drukke weg. Aan achterzijde hotel en bij tuinkamers daarvan niets te merken, landzijde waarschijnlijk wel. We hadden een tuinkamer, 20 meter van het strand. Prima kamer, behalve het bed (een boxspring) dat erg hard was waardoor je de veringen voelde. Via receptie geklaagd waarop we een topdek erbij kregen. Daarna lag het beter, nog niet echt top. Het eten was erg goed, uitgebreide buffetten met elke dag een ander thema, wat dan ook een ander buffet opleverde. Vriendelijk personeel, service gericht. Vragen / verzoeken bij receptie werden snel afgehandeld. Gelukkig geen muziek bij zwembad en strand, waardoor het heerlijk rustig was. Er was bescheiden animatie. Helaas was handdoekje leggen op het strand gewoon en aan het eind van de vakantie waren alle ligbedden bezet. Heerlijk strand met langzaam aflopende zee met schone zandbodem en weinig stroming.

Prima hotel

Carla en Adrie
13-6-2012

Het hotel ligt aan een drukke weg. Aan achterzijde hotel en tuinkamers daarvan niets te merken, voorzijde = landzijde waarschijnlijk wel. We hadden een tuinkamer, 20 meter van het strand. Prima kamer, behalve het bed (een boxspring) dat erg hard was waardoor je de veringen voelde. Via receptie geklaagd waarop we een topdek erbij kregen. De veringen voelde je niet meer, maar het lag nog niet echt top. Het eten was erg goed, uitgebreide buffetten met elke dag een ander thema, wat dan ook een ander buffet opleverde. Vriendelijk personeel, service gericht. Vragen / verzoeken bij receptie werden snel afgehandeld. Gelukkig geen muziek bij zwembad en strand, waardoor het heerlijk rustig was. Er was bescheiden animatie. Helaas was handdoekje leggen op het strand gewoon en aan het eind van de vakantie (begin juni) waren alle ligbedden bezet. Heerlijk strand met langzaam aflopende zee met schone zandbodem en weinig stroming. Uitstekend voor kleinere kinderen!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Princess Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Princess Beach scoort een 8.33 uit 10 op basis van 44 reviews.