Hotel Golden Tulip Golden Bay Beach

Hotel Golden Tulip Golden Bay Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Golden Bay Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Golden Tulip Golden Bay Beach in het Nederlands

2005

Goed 5* hotel, de enige in Larnaca en is een Golden Tulip hotel! Dat zegt genoeg natuurlijk. Goed eten, mooie ligging direct aan het strand in Larnaca Bay. Vorig jaar was ik ook al in dat hotel en toen was er een studiereis met de dames van Touroperator. Ik boek zelf altijd bij Touroperator, maar je kan blijkbaar deze reizen ook via andere Touroperator. Wel raadt ik je aan om een auto met airco te huren (kan heel warm worden in Cyprus zelfs in de winter) zodat je een beetje kunt cruizen door dit eilandje. De bergen Troodos Mountains, Ayia Napa en een dagje Noord-Cyprus is zeker aan te raden, maar niet als je kinderen bij je hebt! Ook een boottocht is leuk als er niet teveel golvem zijn.

Gereisd anders in september 2005

Geweldig hotel

Jan pieter
22-8-2005

Geweldig hotel. Goede service. Heerlijk ontbijt en lekker eten 's avonds. Het hotel heeft echt een mooie tuin met groot zwembad en ligt direct aan het strand. Heerlijk om een weekje te vertoeven. Ik ga zeker nog een keer naar dit hotel. Wij hebben geboekt via internet reisbureau touroperator, via touroperator sky international tours.

Gereisd anders in augustus 2005

Hotel ligt aan het strand

Jan Jaap
14-8-2005

Hotel ligt aan het strand. Mooi zwembad met (klein) kinderbad. Ontbijt was prima. Lekker op het buitenterras met uitzicht op zee maar diner in suffe zaal was minder. Wij waren met kinderen, en dan heb je er sowieso weinig te zoeken.

Speeltuintje was ver over de houdsbaarheid datum. 's Avonds ook weinig tot geen vertier in hotel, dus elke keer maar met taxi naar centrum (bij de haven is het prima vertoeven).

Bezienswaardigheden zijn er wel genoeg in de verre omgeving. Prachtige opgravingen gezien !

Gereisd anders in augustus 2005

2004

Heel erg mooi en luxe hotel

Nicole
16-7-2004

Heel erg mooi en luxe hotel. Bediening zeer vriendelijk, mooie en ruime hotelkamers. Een minpunt, het eten is er vreselijk !

Gereisd anders in juli 2004

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Golden Bay Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Golden Bay Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.