Appartement

10 reviews over Appartement Frixos in het Nederlands

Geweldige renovatie

nldarklord
1-9-2011

In 2011 volledig gerenoveerd.

Ziet er prachtig uit.

Mooie, ruime appartementen.

Zeer luxe ingericht.

Rustige locatie, zeer dicht bij het strand!

De stad Larnaca is goed bereikbaar per bus, taxi of huurauto (nb. hier rijdt men links)

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldige vakantie!!

TA
30-8-2011

Het complex was in juli volledig vernieuwd en zag er prachtig uit.

Mooie kamers, heerlijk zwembad en super service! Afstand tot het strand is ongeveer 100m. De afstand tot Larnaca was wel ietwat vervelend, vooral met de wisselvallige busdiensten. Een auto huren is hier dan ook wel bijna een must, vooral als je iets van het eiland wil zien (kosten +/- E 50,- p./d.). Vooral het berggebied Troodos en de zonsondergang bij Coral Bay (in het westen) zijn echt de moeite waard!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Mei 2011 open na volledige renovatie

Jean-Jacques Jouret
4-1-2011

Alle voorgaande beoordelingen zijn niet meer van toepassing. Frixos wordt namelijk drastisch verbouwd. Afgelopen week hebben wij het hotel bezocht, alleen de buiten- en binnenmuren staan nog overeind. Verder volledig gestript. Hoteleigenaar vertelde dat alle leidingen zijn vernieuwd, alle kozijnen worden vervangen en de kamers volledig nieuw worden ingericht. Hebben modelkamer gezien:

flatscreen tv (satelliet), draadloos internet op alle kamers, volledig airco, cv, keuken met magnetron/grill, koelkast, waterkoker, tosti. Woonkamer/keuken met zitbank, fauteuil en eettafel; slaapkamer met litsjumeaux, badkamer met douche, toilet, designradiator. Moderne, stijlvolle inrichting. Wij komen hier al jaren en zagen de achteruitgang ook, maar na de verbouwing behoort Frixos tot de top. Eerder een suite-hotel dan een appartementenhotel. Een aanrader. Heropend vanaf juni 2011.

Gereisd met partner in december 2010

Niet nog een keer

Frixos Cyprus Larnaca Bay
19-8-2009

Op zich aardig appartement, niet echt schoon maar ook niet heel erg vies. Personeel was best wel aardig en als je ergens om vroeg kreeg je het meteen. Het ligt volgens zeggen in een toeristsch gebied maar dat valt tegen. Er zijn aardig wat eettentjes en terrasjes maar daar zitten niet zoveel mensen en de straat waar het aan ligt schijnt volgens hun gezellig te zijn maar dat is dus niet zo, voor de gezelligheid moet je met de bus naar Larnaca zo'n 8km verderop en goed opletten hoe laat de bus weer terug gaat en waar vandaan want dat wisselt nog al eens.

We hebben best een leuke vakantie gehad maar niet nog eens daar heen, is toch te saai.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Larnacay voldeed niet aan onze verwachting.

koos van Hellemond
26-8-2008

Larnaca bay voldeed niet aan onze verwachting,

het aanbod van gezellige restaurantjes en kroegjes was te karig. Hiervoor moet je in larnaca zelf zijn. Dit betekend dat je de 10 km moet overbruggen met auto of bus. Pavos is ook een gezellige badplaats met veel toerisme en een prachtige haven. Het appertement Frixos is ruim, sober en naar ons idee niet erg schoon. Het Personeel is erg behulpzaam en aardig.

Gereisd met partner in augustus 2008

Slechte bedden en kussens , niet werkende verwarming

T. Samplonius
2-1-2008

Slechte bedden en kussens , niet werkende verwarming. erg stoffig. Wel vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in december 2007

2007

We hadden voor 12 dagen geboekt, maar zijn naar 2 dagen overgestapt naar het naastgelegen Palmbeach hotel. Appartement was erg slecht onderhouden, ronduit smerig en de bedden waren dramatisch. Absoluut geen aanrader !!!

Gereisd met partner in november 2007

dit was het appartement zo vies en zonder inrichting van keuken . Alles wat ik heb gebruikt

heb ik eerst erg goed afgewassen . Aan alles

plakte je vast. Je kon niet naar buiten kjken de

ruiten waren te vies. De bewoners voor ons, had een mededeling op de muur achtergelaten.

This hotel is so durty, it needs a very very good clean! Je plakte aan de vloer vast. ik durfde niet

op blote voeten te lopen. Het licht was een TL-buis.

Dit was het ongezelligste en smerigste app.

wat ik ooit gezien heb.

Gereisd met partner in november 2007

netjes, maar heel sober ingericht

R. Wennekes
6-11-2007

netjes, maar heel sober ingericht. keukengerei heel minimaal.leuk zwembad, maar slecht strand met donker zand.

Gereisd met partner in oktober 2007
2005

Leuk appartment op kruipafstand van het strand en met een mooi zwembad. Ook ik vind dat de schoonmaak beter kan, maar voor de rest is het een prima en lekker ruim appartement. Het appartement ligt aan een straat met allemaal winkeltjes en barretjes. De stad Larnaca ligt op 10/15 minuten afstand per bus of taxi.

Gereisd anders in mei 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Frixos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Frixos in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Frixos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.