Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°22°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Resort Henipa voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Crown Resort Henipa in het Nederlands

oud smerig en erg vies

H.Cox
30-10-2011

Het hotel is totaal niet onderhouden en daardoor erg smerig en vies. Ook een oud hotel kan schoon gehouden worden maar hier is dat totaal niet het geval.Dat is niet alleen te zien in de kamer de badkamer de gangen enz.maar ook in de eetzaal waar je moet zoeken voor een schoon bord en schoon bestek. Gewoon smerig !!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Verouderd, versleten maar proper en schoon

Yvonne & Rob
15-8-2011

Wij zijn hier geweest in de periode van 3 t/m 11 augutus 2011. Wij zijn een stelletje van rond de 25 jaar en hebben een leuke vakantie gehad. De foto's die je bij dit hotel ziet kloppen wel, het is echt geen sjiek hotel, hoewel het zwembad en de buitenkant er allemaal leuk en aardig uitziet. De kamers daarentegen zijn klein, versleten en ouderwets. Het verdiend 3 sterren maar dan moet je er ook niet teveel van verwachten. Wij logeerden hier op basis van halfpension dus hadden we ontbijt en avondeten erbij. Het ontbijt was puur engels, en buffet was elke avond hetzelfde (af en toe vlees wissel) wij vonden het niet zo lekker. Huur sowieso een auto als je hier boekt want er ligt niets bij in de buurt en de bussen rijden net wanneer ze zin hebben. Ons advies boek in Agia Napa, Pafos, Larnaka of Limassol lekker in het centrum dan zit je 10x beter. Verder is een tomtom ook erg handig en hebben wij echt super weer gehad! Een zonnebrandfactor van min. 20 heb je hier wel nodig! Fijne vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Alleen okay voor echte budgettoeristen

Erik & Sandya de Ruijter
6-6-2011

Personeel doet écht z'n best maar wordt overwelmd door werk en een direktie die gewoon geen goede kwaliteit WIL leveren. Bungalowkamers zijn beter dan hoofdgebouw maar ook dan nog beperkingen; zoals 1 zeep-dispenser in de hele badkamer (bij wastafel) wat erg lastig is bij douchen, en betalen als je zwembadhanddoek erbij wilt. Linnen wordt 1 x per drie dagen verschoond. Eten erg middelmatig.

Gereisd Met partner in januari 2011

bah!

capelle
23-10-2010

smerig: slecht schoongemaakt , achterstallig onderhoud, zeer matig eten, heel gehorig onder afzuigtorens op derde verdieping, blijf hier niet langer dan een dag, boek zeker niet de volledige vakantie in dit hotel, dichtsbijzijnde strand is vervuild en er zijn geen faciliteiten deze bestemming is een flop!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Hotel voor 1 nacht

wm_flier
30-9-2010

Goed hotel voor 1 nacht, na aankomst of voor vertrek. Ligt 20 km van het vliegveld. Verder erg afgelegen van bv restaurants en winkels. Aardig personeel, mooi zwembad met zwembadbar, kinderbad en ligstoelen met parasol. Ontbijt is redelijk uitgebreid. Parkeerplaats bij het hotel en internet tegen betaling. Kamer is eenvoudig, bed is redelijk te doen voor 1 nacht, fohn en tv aanwezig en een wisselen warme en koude douche...

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in een niet al te levendige buurt

Basia Tigcheler
7-8-2010

Hotel zag er zowel van binnen als van buiten prima uit. Niet erg modern, maar wel lekker schoon met een werkende airco. Het eten was prima, maar wel erg simpel. Met name wat betreft het ontbijt was er weinig tot geen variatie. Personeel was doorgaans erg vriendelijk en hulpvaardig. Hoewel er altijd voldoende plaats bij de zwembaden was, komen er veel locale Cyprioten om gratis te zwemmen. Minpunt vonden wij dat er in de nabije omgeving weinig te beleven valt. De bar buiten bij het hotel sloot al om 22:30 en de tegenover gelegen tavern was wel erg rustig. Daarom misschien wat minder geschikt voor jongeren. In het hotel waren voornamelijk Engelsen en Russen aanwezig, maar niemand heeft voor overlast gezorgd.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

2007

Van de buitenkant, en van binnen is dit een zeer net hotel

marjolein
22-7-2007

Van de buitenkant, en van binnen is dit een zeer net hotel.Vriendelijk personeel.Eten was redelijk. Onze kamer was prima, met een mooi balkon.Het zwembad was netjes en schoon, vanuit het zwembad zie je vliegtuigen over komen. We waren er in september dus het was in de buurt rustig, brandweerkazerne aan de overkant van het hotel. Je moet wel een huurauto hebben, wil je de buurt bekijken, achteraf gelegen.Dichtsbijzijnde strand is ook niet echt mooi.Rij dan door naar Aya Napa Nissi Beach, kraak helder water!! Verder prima hotel, geen min punten.

Gereisd Met partner in september 2005
2006

leuk hotel maar een al wat ouder hotel

bakker
5-11-2006

leuk hotel maar een al wat ouder hotel.zwembad was oke maar de rest vonden wij tegenvallen. lag ongeveer 6 km vanaf het centrum en de busen reden tot 17.00 uur.taxi kost ongeveer 6 pond lanarca is een leuke plaat met veel winkels en restaurants die zeer goed zijn.

Gereisd Anders in Sun Nov 05 2006 20:37:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een redelijk hotel

Gerard en Leny
6-10-2006

Een redelijk hotel. ietwat vergane glorie. toch zijn er mooie kamers en een zwembad verdient een dikke 8. Erg vriendelijk (overwegend pools personeel) De maaltijden zijn verzorgd en afwisselend. Het ontbijt is goed. Klachten worden serieus opgepakt. Op 250 meter is er elk half uur een bus naar het centrum. Op 100 meter is een erg goed strandrestaurant. Op 500 meter zijn een 10-tal restaurants, winkels en een bank. Strand op 100 meter. Geen kakkerlakken(al zijn er die ook in Cyprus)gezien.1 defecte stoel(van de 300) Het hotel heeft voor de cyprioten een goede reputatie, gezien het aantal feesten dat er wordt gegeven. (trouwerij/doop)

Gereisd Anders in oktober 2006

Wijn zijn van 8-08 tot 15-08 2006 in dit Hotel geweest

Ton
16-8-2006

Wijn zijn van 8-08 tot 15-08 2006 in dit Hotel geweest. De klachten van de anderen hier zijn of verholpen of overdreven. Geen schimmel gezien en geen kakkerlakken. De stoelen bij het zwembad zijn aan slijtage onderhevig maar er zijn ook nieuwe. Het personeel is behulpzaam en de service is zeker niet slecht. De ligging van het hotel is inderdaad niet centraal tussen de grote hotels. Wij vonden dat prettig. Eigen vervoer is aan te raden, maar als je Cyprus wilt zien dan is dat toch een aanrader!!! Al met al een bijzonder fijne vakantie gehad, mede door het hotel!

Gereisd Familie in augustus 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Resort Henipa in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Resort Henipa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.