Appartement Boronia

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

32 reviews over Appartement Boronia

• 7Stefan28-06-2011

Redelijk ruim appartement aan drukke verkeersweg

Appartement Boronia ligt aan een drukke verkeersweg met recht voor de deur een voetgangersoversteekplaats. Is op zich niet erg maar betekend wel dat er door auto's vaak wordt gestopt en even later weer opgetrokken. Dus stank en geluidsoverlast. Het appartement zelf viel mee. Bedden waren grieks hard en de rest van de inrichting karig. De eigenaar is een knorrig mens maar kan redelijk (laten) koken. Het onderhoud van het complex is matig en het zwembad mag die naam eigenlijk niet dragen. een complex om niet echt aan te bevelen.

• 8Paul11-08-2010

Prima appartement voor weinig geld

Ik ben hier vorig jaar geweest. De appartementen zijn simpel maar wat wil je voor dat geld. Alles is aanwezig en je kunt leuke uitstapjes maken.

Met vrienden

• 6Rinne11-06-2009

middelmatig hotel in rustige/ saaie omgeving

Zijn hier van 26 aug-2 sept in 2005 geweest..toch nog ff een reactie geven(kijk zelf ook altijd op deze site)

Wij betaalden destijds 200 p.p voor hotel en reis..dus dan verwacht je ook geen topper! Toch viel 1ste dag me wel heel erg tegen..hotel was niet super en omgeving heel erg rustig..Toch hebben we ons die 8 dgn uitermate goed vermaakt! het zwembad is bijna geen zwembad teen, maar je mag daar bij alle hotels aan het zwembad liggen! Het hotel ertegenover Princess is een net groot hotel met een mooi groot en schoon zwembad! Ook het strand is op loopafstand. Dus gebruik je het hotel puur als slaapplek..en ben je bereid om excursies te doen/auto te huren..dan is het nog te doen..anders raad ik toch echt een ander hotel in een andere plaats aan!

• 1M. Derks14-12-2007

Hebben hier 1 nacht (vanwege omstandigheden) MOETEN verblijven. Dat deze toko 3 sterren heeft is een grote schande. Ik heb nog nooit in zo'n paupertent als deze verbleven. Ik heb medelijden voor de mensen die hier langer dan een dag hebben gezeten. Het was vies, broeierig (airco kapot), smoezelige handdoeken, kraakbedden, een onbeschofte boer als manager en en zeer rumoerig. Je wil er nog niet dood gevonden worden!!!

• 6A. Harkema29-07-2007

Bij aankomst leek het allemaal prima, mooi zwembad netjes door de hostess gebracht, ruime 2 kamer appartement... maar na een avond slapen zagen we de volgende ochtend van alles dat niet helemaal zo hoort te zijn: amper stromend water uit de douche, lekkende airco (3 liter water per dag!), losse wc bril, extreem vieze vloer, in de keukenkastjes rook het naar gas, broodrooster deed het niet en toen de handdoeken na een paar dagen verwisseld waren, bleken ze van de grond te zijn opgeraapt, en waren ze netjes opgevouwen weer opgehangen!! Niet te geloven toch? Toen we netjes gingen vragen of we ook schone mochten, werd er nog moeilijk gedaan ook. Gelukkig zijn mijn vriend en ik niet van die zeurtypes en hebben vooral genoten van de vakantie, maar als we terugdenken aan de accommodatie, dan deugde dat niet helemaal...

• 1Bonnie en Nora13-05-2007

Wij zijn vorig jaar 8 dagen in boronia geweest.Geen lift je moest je koffer zelf dragen naar je appartement.De eigenaar nam ook niet de moeite om iemand te laten helpen om de koffers te dragen.Ons appartement was echt waardeloos , hadden namelijk elke dag last van vogelstront voor onze deur.En de eigenaar was bijzonder onbeschoft.De schoonmaaksters daarentegen waren bijzonder vriendelijk.Het appartement is bijzonder af te raden.

• 6Renate08-05-2007

In 2006 hier een week geweest. Wij hadden dit appartement voor een spotprijs. Daarom -en door de negatieve reacties hier- hadden wij ons op het ergste ingesteld. Het kon dus alleen maar meevallen. Oké, ik zou hier in het appartement niet zelf koken (maar dat doen wij zowiezo nooit), want toen ik één van de keukenkastjes opende zag ik al vanalles lopen dat ik het kastje maar weer snel dichtgemaakt heb en de slaapkamer vond ik ook niet echt fris. Omdat wij niet vaak in het appartement bleven, hebben wij eigenlijk nauwelijks ergens last van gehad. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn, waarbij het appartement heel erg tegenviel. Als je toch de volle pond moet betalen en je wilt het een en ander in het appartement doen of kinderen hebt, raad ik je aan een ander appartement te kiezen!

• 4Chris Jetten24-12-2006

De voorgaande negatieve reacties zijn niet overdreven. Alleen de kakkerlakken lieten zich bij ons niet zien, maar voor de rest klopt alles: ouderwetse, lelijke kamers, veel kapotte zaken, vies (kijk niet onder het bed en ga er niet mee schuiven!), geen waterdruk in de douche (al is het op de 1e etage iets beter dan op de 2e), en een enorm onvriendelijke eigenaar. Ook de plaats is niet super: het wordt in brochures Larnaca of Larnaca Bay genoemd, maar het is eigenlijk Oriklini en dat ligt 10 kilometer van het centrum van Larnaca. Echt een afrader. Helaas hadden we geen keuze van een Bingo reis geboekt met appartement op indeling. Dan krijg je dus wat er overblijft.

• 7Fanny en Stef29-09-2006

Wij zijn in de 2e week van september naar Cyprus gegaan voor een week. Erg spannend, want we hadden een Bingo reis geboekt, wat betekend dat je niet weet in welke hotel je terug komt, de plaats wisten we wel. Boronia viel ons 100% mee, we hadden alles, lekkere bedden, een keukentje, (alleen waren de pannen niet schoon) een badkamer, zitje en een balkon. Veel kastruimte, alleen is alles een beetje verouderd, badkamer mag zeker een renovatie krijgen, alles was wel goed schoon. Een groot minpunt: de eigenaar, wat een bal zeg, onze toilet spoelde niet meer door, we hebben 12 uur op hem moeten wachten, totdat hij aan z'n biertje zat zijn en zei dat we hem niet mochten storen om 23:00 's avonds... De douche is 's morgens ijskoud, en aan het eind van de middag bloedjeheet! Beetje wennen dus. Zwembad was te klein, maar ja, het strand ligt op een klein afstandje, dan ga je niet naar het zwembad!

• 8Jeroen & Daniëlle29-08-2006

Wij hebben een perfecte vakantie gehad in Boronia, geen problemen met de eigenaar zoals ik hier veel lees. Verder was het niet heel luxe, maar dat kan je ook niet verwachten als je naar de prijs kijkt. Er is genoeg te doen in Lanarca Bay, we zijn ook paar keer met de bus naar Ayia Napa geweest (is goedkoop en goed te doen, bussen rijden prima op tijd). Als je boottocht naar Famagusta wilt maken kan je deze beter in Ayia Napa boeken ipv bij de reisorganisatie veel goedkoper.

0 tips over Appartement Boronia

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats