Hotel Amorgos

Hotel Amorgos

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Amorgos voor je op een rij gezet:

Bebsy
Bebsy
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Amorgos in het Nederlands

Goed hotel, aanrader.

Anoniem
25-1-2009

Prima hotel, niet te massaal. Staat dichtbij de boulevard, in het uitgaanscentrum. In het weekend dus wat overlast als je aan de voorzijde slaapt.

Mooie, moderne kamers van alle gemakken voorzien. Hotel is recentelijk compleet gerenoveerd.

Prima ontbijt, vers en uitgebreid.

Gereisd zakelijk in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amorgos in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amorgos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.