Hotel Andreas & Melani Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Andreas & Melani Beach voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Andreas & Melani Beach

• 4silvia-d21-09-2012

Redelijk hotel aan een vies strand

De accomodatie ligt aan een weg vaar verder nog een paar hotels en eetgelegenheden zijn maar verder is er niets te beleven.Direct achter het hotel ligt een vies strandje, het is helemaal niet schoon gehouden en het is ook niet echt "strand zand".We hadden wel uitzicht op zee.Toen wij daar waren was er een bruiloft in het hotel en had het personeel geen aandacht voor de gasten.Ze maakten geen eten voor ons klaar en we moesten maar bij de buren gaan eten.Wat trouwens erg goed was.Er zat ook nooit iemand bij de receptie en we moesten het maar alemaal aan het barpersoneel vragen.Wat overigens erg vriendelijk was.Onze toilet spoelde niet door, dat hebben we een paar keer doorgegeven maar werd niet opgelost.Dit hotel is geen aanrader en ons zien ze er nooit meer terug.

• 7Milou17-03-2011

Geweldig! Leuke bezienswaardigheden!

Het is soms ook echt stom, er is niet echt suprgoed service..

• 7katie_aleman19-08-2010

leuk klein hotelletje

We zijn hier tijdens onze fly&drive 2 nachten geweest. Het is een klein hotel met maar 15 kamers. Je zit boven een restaurant. In dit restaurant is 's morgens ook je ontbijt. We hebben die 2 avonden ook in het restaurant gegeten. Het eten was daar prima. In de buurt is niet veel te doen, dus je moet wel een auto hebben. Je zit ook direct aan een klein strandje waar je heerlijk kan zwemmen. de bedjes op het gras zijn gratis en aan het strand moet je voor betalen. Wij waren er in het weekend en toen was het erg druk, want er komen veel lokale mensen naar het strand. De kamers waren erg ruim en modern ingericht. De kamer was ook redelijk schoon.

• 8Jennifer05-10-2009

Fijn hotel, direcht aan het strand!!

Fijn, knus hotel direct aan het strand! Verder ligt het hotel wel afgelegen, zonder auto kom je hier nergens... Prachtige ruime kamer, wat goed schoon gehouden werd. Het eten was oke, niet heel bijzonder, maar zeker niet slecht.. Wij vonden de ( duitse)eigenaresse niet zo heel aardig...voor de rest heel vriendelijk personeel!!

• 5jonas29-03-2009

Mooie omgeving

zeker eens een kijkje nemen heel mooi gelegen alles is heel dichtbij , prachtige zwembaden, perfecte vakantiebestemming voor met je partner eens te gaan .

• 8mary van altena31-12-2008

prima hotel.

Heel vriendelijke staf. Prima kamer met leuke uitzicht over het zee.Eten zo/zo.

• 5Tjeert-Jan van Hoogen23-01-2008

Ik heb er erg genoten op mijn vakantie, over het algemeen was alles goed maar achteraf was de prijs een beetje hoog vergeleken met de andere hotels/appartementen wat we bekeken hadden.

1 tip over Hotel Andreas & Melani Beach

• silvia-d, 21-09-2012

Als je er toch heen gaat zorg dan dat je een auto hebt want er is verder niets te beleven.

1 vraag over Hotel Andreas & Melani Beach

• Mevr D'Hondt Gilberte, 11-07-2010

diervriendelijk hotel

hondjes + - 5 kg toegelaten ?

Bert, 16-10-2011

ja