Appartement Filokypros - Porfyrios Country House

Appartement Filokypros - Porfyrios Country House

8.8Fantastisch

Cyprus, Larnaca, Choirokoita

Op vakantie geweest naar Filokypros - Porfyrios Country House?

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Filokypros - Porfyrios Country House voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Filokypros - Porfyrios Country House

• 2018
    9Jong20-08-2018

mooie plek, rustig en heerlijk.

Super rustig gelegen in klein dorpje op 30 min van Limasol en Lanarca. Ruime en mooi ingericht appartement Bedden zijn beetje hard In dorpje kleine taverne met simpel eten en zelf gemaakte pizza, heerlijke waffels en vruchtensap. Bakker op 10 - 15 min lopen richting snel weg met heerlijk brood. Zwembad was goed en heerlijk. Om de dag schone handdoeken en schoonmaak.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9W.Treu31-08-2015

heerlijk appartement voor vakantie

Porfyrios Country House in Chiorokiota is een heerlijk kleinschalig appartementencomplex (6 stuks) in een gerenoveerd historisch huis. Het wordt goed schoongehouden, heeft een zwembad en in de appartementen is alles wat je nodig hebt. Gezellige kamers, goed voorziene keuken inclusief oven en andere apparatuur. Bijzonder is dat er geen receptie is en dat bij aankomst de sleutel in de deur steekt en dat je vertrek de sleutel gewoon achter laat. Elke 2 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Alle voorwaarden voor een heerlijke vakantie zijn aanwezig als je liefhebber bent van een rustige plek waar je je thuis kunt voelen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Hein Wiegmans24-05-2011

Vanaf deze plek kan je goed het eiland verkennen

6 appartementen, in U-vorm gesitueerd en afgeschermd door een hoge, blinde, deels begroeide, muur. Daardoor is er een binnenplaats met zwembad en tuintje. Gebouwd tegen een heuvel. Boven het complex lopen twee straten met soms druk verkeer. De lokale overbuurvrouw is vaak lawaaierig. het echoot behoorlijk tegen de heuvels. Appartement sober ingericht. Geen magnetron, geen wasmachine (ook niet gemeenschappelijk), geen vaatwasser etc. Bedden hard. Positieve punten: airco aanwezig; prima centraal gelegen voor het bezoeken van bezienswaardigheden in midden en oost Cyprus.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Timmetje11-01-2011

Geweldige ervaring

Dit hotel is zijn 3 sterren waard, echt waar. Ik heb hier genoten. Mooie plek. Over het eten kan ik niets zeggen, ik had dat niet.

Alleen gereisd in februari 2007

• 9Jan Marinus03-11-2008

Uitstekend apartement groot

Uitstekend apartement zeer rustig gelegen in zeer klein dorp. Apartement zeer schoon en helder goede schoonmaak 2x perweek

Gereisd met partner in november 2008

• 9fam. Denekamp23-10-2008

heerlijk vertoeven

Wij zijn in oktober een week te gast geweest in Porfyrios Country House waar Andreas en Klea (eigenaars) de scepter zwaaien. Appartement met slaapkamer is ruim opgezet en aankleding warm en landelijk. We kwamen 's avonds aan, werden om 22.15 nog hartelijk ontvangen en er stond een heerlijke fles rode wijn klaar en voor de volgende ochtend een ontbijt. Service is uitstekend! Schoonmaak met schone handdoeken twee keer per week, allemaal dus prima geregeld. Wie wil kan gezellig bij het zwembad contact maken met de overige gasten maar indien je wat meer op privacy gesteld bent kun je je goed terug trekken op je eigen terrasje. Kortom heerlijke week gehad in schitterend appartement op het heelrijk warme Cyprus! dus echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8M. Terpstra28-09-2008

Ideaal om het eiland te verkennen

6 Stijlvolle appartementen rond een zwembad in een mooi rustig dorp. De directe omgeving van het appartement is wat minder mooi, maar eenmaal binnen ziet het er erg luxe uit. De verzorging is prima: 2 keer per week kwam de schoonmaakster beddegoed en handdoeken etc. verschonen. Het centrum van het dorpje is klein maar pittoresk en heeft 2 supermarktjes en een post kantoor annex cafe/snackbar. De locatie is een ideale basis voor het verkennen van het eiland, want het ligt erg centraal en is lekker dicht bij de snelweg. Voor strandgangers en feestgangers is het minder geschikt.

Het is wel jammer dat er, in elk geval tijdens ons verblijf, geen gezellige eettentjes in de buurt waren. Daarvoor moesten we naar naar Tokhni, of Kalavassos rijden, 5 a 10 km verderop. Ander minpuntje zijn de zeer harde matrassen.

Gereisd met partner in september 2008

• 9S. Vereijken07-08-2008

Traditioneel karakteristiek gerenoveerd guesthouse

De gastvrouw en heer zijn ontzettend behulpzaam. Het zijn 6 appartementen (met airco) gelegen om het ruime zwembad. Het is erg schoon. Bij aankomst staat het ontbijt klaar. Heerlijk vertoeven! Hier kom je echt tot rust. Filopypros heeft twee guesthouses, een in Choirokoitia (ca 3 km van Tochni, het heet Porfyrios) en een in Tochni (comlex Eveleos). Porfyrios is het enige complex in het dorp Choirokoitia. Als je naar het supermarktje gaat kom je waarschijnlijk alleen lokale bevolking tegen. Wij zaten er alleen, dus hadden een prive zwembad! Mooi ingericht en zowel het appartement als de tuin zijn heel gezellig aangekleed. We hadden een auto gehuurd, dit is zeker aan te raden. Je kunt de bergdorpen in rijden en je eigen plan trekken. In Choirokoitia is een taverne om te eten, maar niet gezellig. Aan te raden is Taverne Nostos in Tochni tegenover het kerkje. Irene en George zullen je verwennen, echt knus en goed eten, soms hebben ze bbq waarvoor George zelf kolen maakt. Geweldig!

Gereisd met partner in juli 2008

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden