Reviews over Choirokoita

mooie plek, rustig en heerlijk.

Jong,
    20-8-2018

Super rustig gelegen in klein dorpje op 30 min van Limasol en Lanarca.

Ruime en mooi ingericht appartement

Bedden zijn beetje hard

In dorpje kleine taverne met simpel eten en zelf gemaakte pizza, heerlijke waffels en vruchtensap.

Bakker op 10 - 15 min lopen richting snel weg met heerlijk brood.

Zwembad was goed en heerlijk.

Om de dag schone handdoeken en schoonmaak.

heerlijk appartement voor vakantie

W.Treu,
    31-8-2015

Porfyrios Country House in Chiorokiota is een heerlijk kleinschalig appartementencomplex (6 stuks) in een gerenoveerd historisch huis. Het wordt goed schoongehouden, heeft een zwembad en in de appartementen is alles wat je nodig hebt. Gezellige kamers, goed voorziene keuken inclusief oven en andere apparatuur. Bijzonder is dat er geen receptie is en dat bij aankomst de sleutel in de deur steekt en dat je vertrek de sleutel gewoon achter laat. Elke 2 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Alle voorwaarden voor een heerlijke vakantie zijn aanwezig als je liefhebber bent van een rustige plek waar je je thuis kunt voelen.

Vanaf deze plek kan je goed het eiland verkennen

Hein Wiegmans,
    24-5-2011

6 appartementen, in U-vorm gesitueerd en afgeschermd door een hoge, blinde, deels begroeide, muur. Daardoor is er een binnenplaats met zwembad en tuintje. Gebouwd tegen een heuvel. Boven het complex lopen twee straten met soms druk verkeer. De lokale overbuurvrouw is vaak lawaaierig. het echoot behoorlijk tegen de heuvels. Appartement sober ingericht. Geen magnetron, geen wasmachine (ook niet gemeenschappelijk), geen vaatwasser etc. Bedden hard. Positieve punten: airco aanwezig; prima centraal gelegen voor het bezoeken van bezienswaardigheden in midden en oost Cyprus.

Geweldige ervaring

Timmetje,
    11-1-2011

Dit hotel is zijn 3 sterren waard, echt waar. Ik heb hier genoten. Mooie plek. Over het eten kan ik niets zeggen, ik had dat niet.

Uitstekend apartement groot

Jan Marinus,
    3-11-2008

Uitstekend apartement zeer rustig gelegen in zeer klein dorp. Apartement zeer schoon en helder goede schoonmaak 2x perweek