Hotel Club Aldiana Zypern

Hotel Club Aldiana Zypern

Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°9°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Club Aldiana Zypern voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Club Aldiana Zypern in het Nederlands

2006

Zeer goede duitstalige club

Vankelst Luc
22-1-2006

Zeer goede duitstalige club.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Correcte bediening en goede all-in

Enig minpuntje: Ligt erg verlaten,buiten de club desolaat landschap.

Gereisd anders in januari 2006
2005

zeer goede complete all-in,vriendelijke en prima services. Gasten voor 90%Duitsers.Minpuntje ligt afgelegen 15km van kiti(klein stadje)30km van Larnaca

Gereisd anders in oktober 2005

Zeer mooi en nieuw hotel in Alaminos

ilse
18-9-2005

Zeer mooi en nieuw hotel in Alaminos. Links en rechts van het hotel is landbouwgebied. Het eerste dorp Kiti ligt op 15 km. Hotelbus aan goede prijs rijdt meermaals per dag naar Larnaka.

Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Hotel is gericht op clubformule en ze streven naar het sluiten van vriendschappen tijdens de vakantie (restaurant met tafels voor 8 personen).

Zeer mooie en praktische kamers, badkamer met douche en bad.

Groot zwembad. Ligzetels aan zwembad, strand en ligweide.

Enorm gevarieerde keuken/ perfecte all-in.

Vele sportmogelijkheden.

Zeer leuke en professionele animatie.

Aldiana is een topper!

Gereisd anders in september 2005

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Aldiana Zypern in Alaminos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Aldiana Zypern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.