Larnaca

super

carla,
    19-7-2018

heerlijk mooi schoon hotel

eten was heerlijk en vriendelijk personeel

nadeel niet zo veel te doen in omgeving maar voor een weekje rust heerlijk hotel

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk relax

Johan,
    8-6-2018

Geweldig relax hotel, zeker een aanrader. Direct aan zee, ligbedden op gras. Wij komen zeker terug. Personeel zorgt voor een vakantie gevoel.

Gereisd met partner in mei 2018

Leuk genoeg voor een keer

Loes Brandsma,
    8-6-2017

Geen vier sterren waard. Best veel achterstallig onderhoud. Eten was wel goed, maar vrij eentonig. Het All inclusive principe omvatte niet alles, voor sommige dingen moest je gewoon betalen. Bij uitchecken werden we verast met een rekening van € 30 voor een aantal flesjes water! Ook lang niet alle drankjes waren inclusief. Entertainment is niet om over naar huis te schrijven, overdag is er sowieso niet veel te doen. Ze doen hun best maar soms kon men de drukte niet aan in de eetzaal. Het personeel is wel heel vriendelijk. Voor de rest veel Russen en Duitsers. In de naaste omgeving is niet veel te doen, beetje armoedig, veel leegstaande gebouwen, niet afgemaakte hotels bv. Vanaf het strand Aan de linkerkant uitzicht op een rokende fabriek, rechts op een olieraffinaderij.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi gelegen en erg vriendelijk personeel

Frank,
    22-5-2017

Mooi ligging direct aan strand, eten is prima voor deze all-in prijs. Niet erg geschikt voor kinderen. Bij de all-in prijs zat bijvoorbeeld geen ijsje. Kom je zonder kinderen, dan is dit een ideaal hotel met genoeg luxe en meerdere mogelijkheden voor een excursie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

MD,
    6-5-2017

Goed netjes ...ver van centrum is wel stadsbus voor de deur

Gereisd met oudere kinderen in april 2017