Larnaca

Bestemmingen in Larnaca

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Larnaca

Geweldig appartement/hotel, super service!

Bjorn,
    1-10-2015

Het ligt redelijk buiten de stad 25-30 minuten naar het 'kasteel' in het centrum maar echt een super plek om te verblijven. De eigenaren doen echt alles om je verblijf tot een genot te maken. Heerlijk je ontbijt/lunch/diner of drankje aan de bar bestellen om het vervolgens op je eigen balkon bij het zwembad bezorgd te krijgen. Super, kan niet anders zeggen. Een tip: controleer de prijs op de boekingssite(s) met die van het hotel zelf en of je in-/exclusief airco betaald!

Fantastische locatie

S.Vreeling,
    18-9-2014

Hotel /app is een fantastisch hotel excellent gelegen aan de rand van Lar4naca. het is gesitueerd aan de zee en heeft de beschikking van een prachtig zwembad. Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel en een goede verzorging op het gebied van kameronderhoud.

Het restaurant is goed verzorgd. Bijzonder geschikt voor jonge mensen met kinderen en wat oudere personen. De vakantie wordt ervaren als ontspannen!

great place for families!!!!

marjolein,
    7-5-2014

Is heel leuk hotel voor gezinnen.

Het hotel heeft de afgelopen jaren heel wat renovatie onder gaan...betere kamers.. nieuwe liften..betere schoonmaakservices..mooie aangelegde tuin met leuk een leuk zwembad voor jong en oud.

Het hotel ligt tegen over een mooi kiezelstrand en naast winkels en restaurants.

Regelmatig wordt er in de zomervakantie BBQ georganiseerds tegen een kleine vergoeding en samen met andere hotelgasten is het reuze gezellig.

Het centrum en de mooie boulevard ligt ook niet ver van het hotel en is met huurauto en bus makkelijk te bereiken.

Vlak aan het strand, dicht bij vliegveld

Cees,
    3-8-2012

Hotel Flamingo Beach ligt pal aan het strand op loop afstand van het centrum van Larnaca. Het vliegveld is slechts 5 km. In het hotel wordt veel georganiseerd, buikdansen, dansen, muziek, goochelaars en vuurvreters. Het buffet is prima verzorgd. Ook het ontbijt is prima gezien de prijs. De kamers zijn netjes met zeezicht

Goed hotel

Heuker,
    5-11-2010

Mooi hotel gelegen in Larnaka. Vlakbij de boulevard. De kamers zijn ruim, schoon en modern ingericht. Ramen zijn geluidsdicht. Prima ontbijtbuffet. Eigen parkeerplaats tegenover het hotel.