Larnaca

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over accommodaties in Larnaca

Mooi gelegen en erg vriendelijk personeel

Frank
    22-5-2017

Mooi ligging direct aan strand, eten is prima voor deze all-in prijs. Niet erg geschikt voor kinderen. Bij de all-in prijs zat bijvoorbeeld geen ijsje. Kom je zonder kinderen, dan is dit een ideaal hotel met genoeg luxe en meerdere mogelijkheden voor een excursie.

Fantastische plek om de kou in NL te ontlopen

Monique
    9-11-2016

Sandy beach hotel ligt circa 8km buiten het centrum v larnaca; de bus stopt voor de deur en kost 1,50 euro enkele reis en taxi circa 12 euro. Het hotel heeft een eigen strand en zwembad; de mensen zijn vriendelijk. Heerlijke bedden en ruime kamers. Ontbijt is prima en uitgebreid! Voldoende activiteiten worden door t hotel georganiseerd om de gasten te vermaken. Een aanrader om het NLse weer in nov te ontlopen!

Heerlijke vakantie

Lisette
    11-3-2016

Mijn man en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit fijne appartement. Alles was netjes en goed verzorgd. De ligging is fijn, in een rustig dorpje maar met genoeg leuke taverna's in de buurt. Prima uitvalsbasis om de interessante plekjes op Cyprus te ontdekken!

Larnaca scoort een 7,5 uit 10, op basis van 111 reviews