Hotel aan zeeWeer vandaag18°5°

26 reviews over Hotel Sempati in het Nederlands

Prachtig gelegen !

Anne F. Slik ( male !! ),
27-1-2018

Hotel Sempati is gelegen op Noord-Cyprus vlakbij Lapta en vlak aan zee .

Het hotel is half rond : 's morgens vroeg ontbijten op het plein in alle rust en stilte EN in de ochtendzon .

Er zijn geen stads en/of streekbussen dus het vervoer gaat met de zogenaamde - dolmus - dat is spotgoedkoop en zij stoppen op elke plaats wat je maar wil .

ZEER vriendelijk hotel personeel !!!

Een ECHTE aanrader .

Gereisd met partner in juni 2017

Prima, maar nooit weer!

Marije,
20-4-2017

Het weer was mooi, en hebben heerlijk in het stadje kunnen eten. Met de dolmus is alles perfect te bereiken! Daarover dus echt niets te klagen.

Hotel was matig. We zaten in 'nieuwbouw', waar de afwerking te wensen over liet. Schoonmaken was het bed opvouwen en een te natte dweil over de vloer halen. Badkamer is heel de week niet aangeraakt. Voor we aankwamen is er ook nauwelijks schoongemaakt, spetters tandpasta van vorige gasten zaten nog aan de muur. Ene keer kwamen ze 8.00 uur, andere keer in de middag, weet later kwamen we om 17.00 uur thuis en moesten ze nog beginnen.

Ontbijt is niks. Zijn twee keer ons bed voor uit geweest, maar meer ochtenden was het ons niet waard. Hebben elke dag gegeten in de stad. Wifi in de lobby werkt perfect en ik vind het zeker geen bezwaar dat de appartementen daar niet over beschikken! Zwembad ligt er mooi en stil bij. Strand is niet 'sandy' zoals het beschreven staat op de borden. Veel troep en erg klein.

Personeel is verder erg vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2017

Prima

Jennifer
15-10-2016

Goed hotel, wel in appartement verbleven. Kamers elke dag schoon, vriendelijk personeel, dichtbij leuk strandje om te snorkelen. Niet echt groot dus hoogseizoen vermijden. De fooi box gaat overigens naar de directeur, dus beter rechtstreeks aan personeel geven (ongemerkt natuurlijk ;-)

Gereisd met partner in oktober 2016

Tjingo

nooit meer slecht hotel slecht eten .

sonya van zoest
27-9-2016

slecht management budget eten slechte kwaliteit maagpijn misselijk,

sempati heeft oude bedden die doorzakken , er mag ook niets van fruit drinken mee naar binnen genomen als men het ziet wordt het afgepakt,

kortom waardeloos , het hotel oogt heel mooi maar valt aan alle kanten tegen,

ook overal ver vandaan voor alles busje nodig, het zwembad is goed dat is dan ook alles.

de manager heeft in de avonduren zijn heele familie daar om mee te eten, dat is niet professioneel en er moet een ander kok komen, wel goed

geen linzensoep, geen gevulde paprika, baklava of lekker fruit niks,

nooit meer naar sempati neem als u dit leest magnolia hotel of kaya Artemis, wel heel mooi Cyprus allebei de kanten kan heel goed met busje naar girne en dan bij de kombus naar lefkosja oftewel Nicosia,

groetjes

sonya

Gereisd alleenreizend in september 2016

Geweldig, gezellig en knus hotel

Wagenaar
7-9-2016

Het hotel is rustig gelegen, maar met een dolmus-busje ben je zo in de stad.

Er is een kleine baai op loopafstand , echt mooi om te zien en helder water.

Wij zaten in de bijgebouwen en dat is een prima, ruime nette kamer.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Eigen drinken in koelkast werd er bij ons niet uitgehaald.

Wij hadden halfpension en het eten was goed niks op aan te merken.

Ontbijt ook prima.

Zwembad is groot genoeg voor een frisse duik.

Ook genoeg ligbedden.

Als je van gewoon houd en niet te veel luxe kun je hier prima verblijven.

Een DIKKE PLUIM voor reisleidster Linda Buchanan van de touroperator,

Mijn dochter had al 3 dg in bed gelegen met buikkrampen.

Toen het erger werd heb ik Linda opgebeld, zij heeft er voor gezorgd dat er een taxi kwam

die ons naar het ziekenhuis bracht.

Linda en haar man kwamen later zelf in de auto ook naar het ziekenhuis,

Ze heeft uitgelegd wat er aan de hand was met mijn dochter, zodoende

kwam mijn dochter aan het infuus te liggen.

Gelukkig knapte ze na een uur weer op , ze mocht weer gaan.

Al die tijd zijn Linda en haar man bij mij gebleven ,wat geruststellend voor mij was,echt GEWELDIG.

Zij hebben ons weer naar het hotel gebracht, waar wij hun een dikke knuffel hebben gegeven.

Nogmaals, Linda geweldig hoe je gehandeld hebt, dankjewel hiervoor je bent een TOPPER !!!!

( mijn dochter had waarschijnlijk een virus, of het komt van de ijsblokjes in het drinken, die worden waarschijnlijk

van kraanwater gemaakt)

Dus als tip , drink GEEN frisdrank met ijsklontjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor niet al te hoge eisen en/of verwachtingen!

Moeilijk te beoordelen.
21-8-2016

Het overgrote deel van het personeel maakte veel goed, maar de kwaliteiten van het management laten veel te wensen over. De manager is er alleen op uit om zo makkelijk mogelijk geld te verdienen.

Tijdens ons verblijf werd er een verlovingsfeest gegeven voor een familielid voor zeker 300 mensen. De bar was daardoor voor hotelgasten gesloten en de gasten die een kamer aan het zwembad hadden, moesten dwars door het feest naar hun kamers. De muziek ging door tot 2 uur, overlast voor alle hotelgasten.

Een week later werd er een verjaardagsfeest voor een ander familielid gegeven!

Ben je een grote dierenvriend? Hou er dan rekening mee dat het management zich niet verantwoordelijk voelt voor de dieren op het terrein van het hotel. Evenzo bellen zij ook Animal Rescue niet om de dieren op te laten halen. Een telefoontje naar AR vertelde mij dat zij al veel klachten over Sempati gekregen hebben. Gelukkig is veel personeel wel begaan met de dieren.

Eten en drinken buiten het hotel gekocht, worden afgepakt! Knaapjes van 13/14 jaar, familie van de manager, lezen hotelgasten de les omdat zij koekjes of chips, gekocht buiten het hotel, aan het zwembad opaten.

Flessen water werden in beslag genomen. Heel bizar.

Hou hier rekening mee en je hebt een prima vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Rustig, heel rustig gelegen.

Via touroperator gereisd met avondvlucht. Aankomst middernacht met als gevolg geen eten of drinken.Eerst kamer gekregen aan zwembad: vuil, beschimmeld, terrasdeur ging niet open, lakens gescheurd, heet ondanks de airco, meubilaire vuil en kapot. De volgende dag, via tussenkomst van vriendelijke reisleidster,nieuwe kamer gekregen in nieuw gedeelte. Deze was prima! Half pension. Ontbijt:pover, koel houden ging met ventilator,koffie is oploskoffie. Opgepast voor de katten die je kaas uit je bord komt halen.Avondeten: dagelijks zelfde slaatjes en keuze uit 2 hoofdgerechten en enkele nagerechten die niet aangevuld worden. Zwembad was prima. Avondanimatie is op maandag (onze aankomst- en vertrekdag). Hygiëne is ver te zoeken zowel in eetruimte als op en rond de kamers! Piepklein rotsstrand! Geen animatie. Bij vertrek met avondvlucht is geen avondeten inbegrepen. Tip: Kijk je consumptiebonnetjes na!

Gereisd met partner in augustus 2014

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Jorinde
23-8-2014

Mooi hotel, leuk met de aparte villa's. Onze kamer was erg ruim en de airco was fantastisch. Het bed vond ik een groot minpunt. Het bed was erg hard. Het voelde alsof ik op een strijkplank lag. Fijn balkon met een leuk tuinsetje en mooi uitzicht. Het ontbijt en het avondeten, vond ik minder. Weinig keuze. Op het ontbijt liepen vliegren, het werd niet afgedekt. Per avond kon je kiezen uit 2 hoofdgerechten, verder was het voorgerecht en het nagerecht elke avond hetzelfde. Ze zeggen dat het goedkoop is om bij het hotel te eten, maar voor minder geld, kon je lekker bij een restaurant eten en had je meer keuze. Het hotelpersoneel loopt in hun eigen kleding rond en is niet herkenbaar, jammer. Wel zijn ze erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Prachtige plek met eigen baai aan zee

pier de groot
11-7-2014

Hotel Sempati in Lapta is ons goed bevallen met kamer met airco met uitzicht op binnenplaats met zwembad en op vijf minuten lopen een eigen baai aan zee.

Personeel receptie wat afstandelijk.

Had portemonnee met 100 euro laten liggen bij bar na afrekenen en kwam daar een paar uur later achter,bij receptie gemeld en een dag later portemonnee terug gekregen met het geld,super eerlijk.

Diner niet zo goed,liever in de buurt eten(Aphrodite)of in stad met busje voor 1 euro te bereiken 45 minuten rijden.

Ontbijt goed.

Gereisd met partner in juni 2014

Dit hotel nooit meer

E.H. Koesoemowidjojo-Rikkers
19-6-2014

Hotel Sempati is zeer afgelegen, er is niets te doen of te zien in de omgeving, eten is soms goed,soms heel slecht. Zwembad en bar zijn wel goed, maar het strandje in de buurt van het hotel kun je geen strand noemen. Een goed strand (Cabin Beach) is 3 km verderop.

Gereisd met partner in juni 2014

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sempati in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sempati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.