Hotel Rose Gardens

2 reviews over Hotel Rose Gardens in het Nederlands

Heel goed

Murat & Helene
15-8-2016

Een goed voorbeeld voor een simpele vakantie. Het ligt vlakbij Lapta in Noord-Cyprus. Ze hebben groot zwembad in de tuin. Het wordt gerund door een familie die 24 uur aanwezig zijn in het complex. Het is ruim opgezet, er zijn appartementen en bungalow. We hadden een dublex bungalow gereserveerd. Deze had een woonkamer met een terrace en een slaapkamer op de 1e verdieping. Voldoende keukengerei en materiaal aanwezig om te koken. Er is ook een apart kinderbad. Verder is er een klein speeltuintje. De tuin is groot en grotendeels is voorzien van gras. Handig om te zonnen en gunstig voor mensen met vakanties. Ze hebben normale kamer hebben we begrepen. Maar deze hebben we niet gezien. Het ontbijt was ook goed geregeld. Het was zeker voldoen voor een 3-sterren hotel.

Nieuwe appartementen & vriendelijke menen

Ronald
15-8-2016

Het ligt in een rustige omgeving in Noord Cyprus. Het zwembad is groot genoeg en heeft een aparte kindergedeelte. De bar bij het zwembad is 24 uur open. Wel handig! We hadden een bungalow voor 4 personen. De lag aan de achterkant en had een terras. Het ontbijt is meer dan dat je van een 3-sterren hotel verwacht. Het is een mooi complex in een rustige dorpje.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand14 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenEngels, Europees-Aziatisch, Fast food, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose Gardens in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.